A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Könnyű Sarolta
További közreműködők: Takács Máté
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:gamification
hirdetések
Játékosítás
online marketing
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53410
005 20240222103037.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Könnyű Sarolta 
245 1 2 |a A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül  |c Könnyű Sarolta  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom a Z generáció hatékony elérését vizsgálja az online marketingben használt gamification eszköz által. A szekunder kutatás során áttekintem a Z generációs viselkedést, főként az online térben, valamint megállapítom a marketingesek előtt álló kihívásokat, a Z generáció elérésének fókuszában. Továbbá vizsgálom az online felületeket és a hirdetés típusokat, amelyek relevánsak lehetnek a játékosítás szempontjából. A primer kutatásban saját kérdőíves kutatásom eredményeit osztom meg, elemezve a válaszokat, majd a válaszokból konklúziót levonva javaslatokat teszek a hirdetők számára, hogy miért és hogyan érdemes kivitelezni a gamification eszközét az online hirdetésekben. 
695 |a gamification 
695 |a hirdetések 
695 |a Játékosítás 
695 |a online marketing 
695 |a Z generáció 
700 1 |a Takács Máté  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410/1/K%C3%B6nny%C5%B1%20Sarolta_KH5SZ2_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410/2/Biralat_Konnyu_Sarolta.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410/3/KS_BNKMHK_A%20gamification%20hat%C3%A9konys%C3%A1ga_BIRALAT.pdf  |z Dokumentum-elérés