A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | |
---|---|
További közreműködők: | |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | gamification hirdetések Játékosítás online marketing Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410 |
MARC
LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | dolg53410 | ||
005 | 20240222103037.0 | ||
008 | 240222suuuu hu om 000 hun d | ||
040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
041 | |a hu | ||
100 | 1 | |a Könnyű Sarolta | |
245 | 1 | 2 | |a A gamification hatékonysága a Z generáció eléréseben az online marketingen keresztül |c Könnyű Sarolta |h [elektronikus dokumentum] |
520 | 3 | |a Szakdolgozatom a Z generáció hatékony elérését vizsgálja az online marketingben használt gamification eszköz által. A szekunder kutatás során áttekintem a Z generációs viselkedést, főként az online térben, valamint megállapítom a marketingesek előtt álló kihívásokat, a Z generáció elérésének fókuszában. Továbbá vizsgálom az online felületeket és a hirdetés típusokat, amelyek relevánsak lehetnek a játékosítás szempontjából. A primer kutatásban saját kérdőíves kutatásom eredményeit osztom meg, elemezve a válaszokat, majd a válaszokból konklúziót levonva javaslatokat teszek a hirdetők számára, hogy miért és hogyan érdemes kivitelezni a gamification eszközét az online hirdetésekben. | |
695 | |a gamification | ||
695 | |a hirdetések | ||
695 | |a Játékosítás | ||
695 | |a online marketing | ||
695 | |a Z generáció | ||
700 | 1 | |a Takács Máté |e ths | |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410/1/K%C3%B6nny%C5%B1%20Sarolta_KH5SZ2_Szakdolgozat.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410/2/Biralat_Konnyu_Sarolta.pdf |z Dokumentum-elérés |
856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53410/3/KS_BNKMHK_A%20gamification%20hat%C3%A9konys%C3%A1ga_BIRALAT.pdf |z Dokumentum-elérés |