Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Vécsei Bence Tibor
További közreműködők: Lampert Szabolcs
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:internetmarketing
marketing
online marketing
online reklám
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53413

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53413
005 20240222103042.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Vécsei Bence Tibor 
245 1 3 |a Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban  |c Vécsei Bence Tibor  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom három hipotézise, hogy az online marketing szerepe megnőtt, illetve a vállalatok influenszerek alkalmazásával növelhetik a márkaismertségüket, valamint bizonyos eszközöket alkalmazva eladásösztönző a hatásuk. Kutatásom során mind a három hipotézisem bebizonyosodott. Dolgozatomnak a hipotéziseim alátámasztása mellett két fő célja volt, az egyik, hogy az influenszer marketingről, mint az online marketing legújabb területéről átfogóbb képet adjak az olvasóknak, illetve a második fő cél, hogy az influenszerekről kialakított sztereotip gondolatokat megcáfoljam és bemutassam, hogy nem csak fekete és fehér ez a világ. Dolgozatomat alapvetően két nagy részre osztottam. Azelső részt alkotja az elméleti háttér, ami összesen három nagy fejezetből épült fel. Itt igyekeztem tisztázni a fő fogalmakat, illetve bemutatni az online marketing fő területeit, beleértve az influenszer marketinget és annak kialakulását, történetét, valamint használatát a gyakorlatban. Ezt követően egy primer kutatás következik, ami szintén két részre bontható, elsőként egy kvalitatív blokk, ahol összesen 6 db mélyinterjút készítettem és elemeztem ki a témával kapcsolatban.Meglátásom szerint sikerült mélyebb betekintést nyújtani az olvasók számára az influenszerek világába és rámutatni a mögöttes dolgokra, befolyásoló tényezőkre, illetve nem utolsó sorban, hogy a véleményvezérek is érző emberek. Végezetül úgy gondolom dolgozatom teljes mértékben elérte a célját és egy olyan átfogó képet sikerült alkotnom az influenszer marketingről, és az influenszerekről, ami a laikusokban is felébreszti a nyitottságot, akik eddig nem hittek ennek a marketing eszköznek a hatékonyságában. Pár éve még a szakma teljesen elzárkózott a marketing ezen területétől, viszont azt látom mára bebizonyosodott, hogy van létjogosultsága a piacon, amit mi sem bizonyít jobban, hogy jövőre az influenszer marketing bekerül a reklámtortába, mint különálló terület. 
695 |a internetmarketing 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
695 |a online reklám 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Lampert Szabolcs  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53413/1/V%C3%A9csei-Bence-Az-influencer-marketing-szerepe-a-21.-sz%C3%A1zadban_20231128-FINAL.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53413/2/2023-12-01-14-27-47.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53413/3/V%C3%A9csei%20Bence%20szakdolgozat%20-%20Lamp%C3%A9rt%20Szabolcs%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53413/4/V%C3%A9csei%20Bence.pdf  |z Dokumentum-elérés