Az elektronikus levelezés jelentősége az e-kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Erik
További közreműködők: Erdős Richárd
Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
e-mail
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53421
Leíró adatok
Kivonat:Az email marketing nem csupán egy egyszerű üzenetküldési forma, hanem egy stratégiai eszköz, amely segítségével a vállalkozások személyre szabottan és költséghatékonyan kommunikálhatnak ügyfeleikkel. A dolgozatom célja, vizsgálni hogyan alakul a magyar fogyasztók hozzáállása az e-mailes kommunikációhoz, mikor e-kereskedelmi honlapról vásárolnak. Az e-mail marketing olyan témakör, amely ma már nem hagyható figyelmen kívül, ha egy sikeres e-kereskedelmi honlapot szeretnénk üzemeltetni.