Az elektronikus levelezés jelentősége az e-kereskedelemben

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Erik
További közreműködők: Erdős Richárd
Zelena Dr. András
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-kereskedelem
e-mail
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
marketing
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53421

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53421
005 20240222103056.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Molnár Erik 
245 1 3 |a Az elektronikus levelezés jelentősége az e-kereskedelemben  |c Molnár Erik  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az email marketing nem csupán egy egyszerű üzenetküldési forma, hanem egy stratégiai eszköz, amely segítségével a vállalkozások személyre szabottan és költséghatékonyan kommunikálhatnak ügyfeleikkel. A dolgozatom célja, vizsgálni hogyan alakul a magyar fogyasztók hozzáállása az e-mailes kommunikációhoz, mikor e-kereskedelmi honlapról vásárolnak. Az e-mail marketing olyan témakör, amely ma már nem hagyható figyelmen kívül, ha egy sikeres e-kereskedelmi honlapot szeretnénk üzemeltetni. 
695 |a e-kereskedelem 
695 |a e-mail 
695 |a elektronikus kereskedelem - online kereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a online marketing 
700 1 |a Erdős Richárd  |e ths 
700 1 |a Zelena Dr. András  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53421/1/AZ%20ELEKTRONIKUS%20LEVELEZ%C3%89S%20JELENT%C5%90S%C3%89GE%20AZ%20E-KERESKEDELEMBEN%20-%20Moln%C3%A1r%20Erik%20K46Z7D%20Hiteles%C3%ADtett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53421/2/nyilatkozat-a-szakdolgozat-statuszarol-nyilvanos-bizalmas%20Moln%C3%A1r%20Erik%20K46Z7D%20Hiteles%C3%ADtett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53421/3/Moln%C3%A1r%20Erik%20Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53421/4/opp_eker_Moln%C3%A1rErikMA.pdf  |z Dokumentum-elérés