Matrackuckó marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hahn Kristóf
További közreműködők: Boldog Dr. Dalma
Böröcz Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:családi vállalkozások
kommunikáció
marketing
marketing-kampány
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53429
Leíró adatok
Kivonat:Kommunikáció és médiatudomány szakon tanuló hallgatóként nagyon sok érdekes marketingkommunikációval kapcsolatos órán vehettem részt, és mivel évek óta családi vállalkozásnál dolgozom, amely nagy hangsúlyt fektet a marketingtevékenységére, így egyértelmű volt számomra, hogy cégünk, a Matrackuckó Franchise Hálózat marketingstratégiáját szeretném vizsgálni.Évek óta részese vagyok cégünk életének, 2023 júliusától kezdve a cég hálózat vezető koordinátorként dolgozom, így egyre több rálátásom van a cég marketingkommunikációjára, illetve már saját ötletből fakadó kampányt is volt szerencsém bevezetni. Profi szakemberek mellett végzem a munkám, és nagyon jó érzés, hogy az egyetemi éveim alatt tanultakból egyre többet tudok profitálni. Kutatásom célja, hogy bemutassam a Matrackuckó marketingkommunikációs eszközeit és stratégiáit, továbbá, hogy a szakirodalommal összhangban megvizsgáljam ezeknek az eredményességét. Az évek alatt rengetek különböző marketinggel próbáltuk elérni a fogyasztókat, és vannak, amelyek kimagaslóan jól sikerültek (ezeket külön alfejezetekben mutatom be). Dolgozatomban előbb ismertetem a szakirodalom vonatkozó főbb fogalmait, majd bemutatom a vállalatot és annak marketingstratégiáit, végezetül a szakirodalmi állítások tükrében következtetéseket fogalmazok meg a Matrackuckó marketing tevékenységeiről.