Matrackuckó marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hahn Kristóf
További közreműködők: Boldog Dr. Dalma
Böröcz Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:családi vállalkozások
kommunikáció
marketing
marketing-kampány
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53429

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53429
005 20240222103109.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hahn Kristóf 
245 1 0 |a Matrackuckó marketingkommunikációja  |c Hahn Kristóf  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Kommunikáció és médiatudomány szakon tanuló hallgatóként nagyon sok érdekes marketingkommunikációval kapcsolatos órán vehettem részt, és mivel évek óta családi vállalkozásnál dolgozom, amely nagy hangsúlyt fektet a marketingtevékenységére, így egyértelmű volt számomra, hogy cégünk, a Matrackuckó Franchise Hálózat marketingstratégiáját szeretném vizsgálni.Évek óta részese vagyok cégünk életének, 2023 júliusától kezdve a cég hálózat vezető koordinátorként dolgozom, így egyre több rálátásom van a cég marketingkommunikációjára, illetve már saját ötletből fakadó kampányt is volt szerencsém bevezetni. Profi szakemberek mellett végzem a munkám, és nagyon jó érzés, hogy az egyetemi éveim alatt tanultakból egyre többet tudok profitálni. Kutatásom célja, hogy bemutassam a Matrackuckó marketingkommunikációs eszközeit és stratégiáit, továbbá, hogy a szakirodalommal összhangban megvizsgáljam ezeknek az eredményességét. Az évek alatt rengetek különböző marketinggel próbáltuk elérni a fogyasztókat, és vannak, amelyek kimagaslóan jól sikerültek (ezeket külön alfejezetekben mutatom be). Dolgozatomban előbb ismertetem a szakirodalom vonatkozó főbb fogalmait, majd bemutatom a vállalatot és annak marketingstratégiáit, végezetül a szakirodalmi állítások tükrében következtetéseket fogalmazok meg a Matrackuckó marketing tevékenységeiről. 
695 |a családi vállalkozások 
695 |a kommunikáció 
695 |a marketing 
695 |a marketing-kampány 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Boldog Dr. Dalma  |e ths 
700 1 |a Böröcz Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53429/1/Matrackuck%C3%B3_marketingkommunik%C3%A1ci%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53429/2/biralati-szempontok-belso-biralo-alapkepzes_HahnK.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53429/3/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9se.pdf  |z Dokumentum-elérés