Fogyasztói érdeklődés az alkoholcsökkentett alternatív termékek piacán Magyarországon és nemzetközi összehasonlításban
Elmentve itt :
Szerző: | Egyed Mátyás |
---|---|
További közreműködők: |
Lalátka Olívia
Totth Dr. Gedeon |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | alkoholfogyasztás alkoholizmus alkoholmentes fogyasztói szokások szeszesital alternatívák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53431 |
Hasonló tételek
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter
: Néző Eszter
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter
: Néző Eszter
Magyarország adórendszerének vizsgálata nemzetközi összehasonlításban
: Bencze Gergő
: Bencze Gergő
Családpolitikai ösztönzők az adózásban, nemzetközi összehasonlításban
: Alfonso Eszter
: Alfonso Eszter
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban.
: Szabó László
: Szabó László
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban
: Sipos Tamás
: Sipos Tamás
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban
: Csanádi Mercédesz
: Csanádi Mercédesz
A Z generáció fogyasztói magatartása az arcápolási termékek piacán
: Kácsor Dorina Fanni
: Kácsor Dorina Fanni
Tejhelyettesítő alternatív termékek hazai választékának, fogyasztói preferenciáinak kutatása Ajánlások a gyártók és a forgalmazók részére /
: Balla Tamás
: Balla Tamás
Egy potenciális reklámfelület reklámhordozóvá fejlesztése az alternatív reklámfelületek piacán
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
A turisztikai növekedés lehetőségeinek elemzése a Dél-Dunántúlon nemzetközi összehasonlításban
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
Fogyasztói szokások és attitűdök az élelmiszeripari hungarikumok és magyar termékek piacán Az etnocentrizmus szerepe az élelmiszerfogyasztásban
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
: Lenkei Judit
Megjelent: (2013)
Viszonteladás-ösztönzés a professzionális termékek piacán
: Meszes Anna
: Meszes Anna
Fogyatékkal élők turisztikai lehetőségei és korlátai nemzetközi összehasonlításban, akadálymentesítés a turizmus területén
: Beiszer Dóra
: Beiszer Dóra
A hazai adószerkezet változásai nemzetközi összehasonlításban különös tekintettel a 2010-es évekre
: Érsek Péter
: Érsek Péter
A gyógyszermarketing sajátosságai a biohasonló termékek piacán
: Jenei Larina
: Jenei Larina
Az alternatív élelmiszerek vásárlóinak fogyasztói magatartása
: Kolonics Zita Júlia
: Kolonics Zita Júlia
Alternatív városnéző séták Magyarországon
: Horváth Csaba
: Horváth Csaba
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban (adóteher, adószerkezet, adóék, adónemek száma, adóadminisztráció stb.)
: Najjar Sedi
: Najjar Sedi
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban (adóterhelés, adószerkezet, adóék, adónemek száma, adóadminisztráció stb.)
: Szakál Zsanett
: Szakál Zsanett
Ázsiai szubkultúrával kapcsolatos termékek fogyasztói szokása Magyarországon
: Angyal Nikolett Virág
: Angyal Nikolett Virág
Fogyasztói magatartás vizsgálata az arcápolási termékek piacán a 20 és 35 év közötti magyar nők körében
: Ládi Judit
: Ládi Judit
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, az alkoholfogyasztást szabályozó reklámok hatására
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Az alternatív turisztikai programok jövője Magyarországon
: Papp Noémi
: Papp Noémi
Alternatív energiaforrások turisztikai hasznosítása Magyarországon
: Veres Szimonetta
: Veres Szimonetta
Alternatív energiaforrások turisztikai hasznosítása Magyarországon
: Sztojcsev Zsanett Anikó
: Sztojcsev Zsanett Anikó
A fogyasztói megítélés vizsgálata az optikai termékek piacán - avagy mivel tud jobb lenni egy magánlátszerészet az üzletláncoknál?
: Litauszky Tibor
: Litauszky Tibor
Fogyasztói magatartás az étrend-kiegészítők piacán
: Oszkó András Csaba
: Oszkó András Csaba
Modern, technológia alapú termékek és szolgáltatások megjelenése az egyéni turizmus piacán
: Erdélyi Barbara
: Erdélyi Barbara
Zeiss szemüveglencsegyártó cég marketingtsratégiájának és kommunikációjának bemutatása az optikai termékek piacán
: Tulipán Laura
: Tulipán Laura
Az alternatív kultúra jelene és jövője Magyarországon
: Dunai Dóra
: Dunai Dóra
Pénzügyi műveltség, pénzügyi jólét és a digitális pénzügyi műveltség 2023. évi eredményei és összefüggései nemzetközi összehasonlításban
: Sárközy Helga
Megjelent: (2024)
: Sárközy Helga
Megjelent: (2024)
Az ökológiai termékek lehetőségei Magyarországon és a fogyasztói attitűd vizsgálata
: Fodor Brigitta
: Fodor Brigitta
A vásárlói magatartás befolyásolása in-store marketing eszközökkel az FMCG termékek piacán
: Szántó Franciska
: Szántó Franciska
A babapelenkák online értékesítésének hatásai a versenyhelyzetre az FMCG-termékek piacán
: Terdik-Maties Cristina
: Terdik-Maties Cristina
Kommunikáció az alkoholos termékek piacán, tekintettel az alkoholfogyasztást szigorító rendelkezések várható bevezetésére.
: Pataki Lőrinc Péter
: Pataki Lőrinc Péter
A fenntarthatóság és a zöldre mosás megjelenése a kozmetikai termékek piacán
: Fenyősi Fruzsina Éva
: Fenyősi Fruzsina Éva
Alternatív marketing avagy Marketingkommunikáció az alternatív színházak körében
: Jónás Anna
: Jónás Anna
A tej és tejtermékek szerepe a helyi termékek piacán és a vendéglátásban
: Patócs Balázs Andor
: Patócs Balázs Andor
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
Hasonló tételek
-
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter -
Szemétmentes éttermek iránti érdeklődés Magyarországon
: Néző Eszter -
Magyarország adórendszerének vizsgálata nemzetközi összehasonlításban
: Bencze Gergő -
Családpolitikai ösztönzők az adózásban, nemzetközi összehasonlításban
: Alfonso Eszter -
A magyar adórendszer vizsgálata nemzetközi összehasonlításban.
: Szabó László