Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fleischmann Anna
További közreműködők: Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Goda Gabriella
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kulturális intézmény
kultúra
marketing
marketingkommunikáció
múzeumok
szolgáltatásmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53437

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53437
005 20240222103120.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fleischmann Anna 
245 1 0 |a Múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzése a szolgáltatások piacán  |c Fleischmann Anna  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Témaválasztásom azért esett a múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének elemzésére, mert sokat járok múzeumokba és amióta marketingkommunikációt tanulok, akarva-akaratlanul is minden egyes alkalommal “szakmai” szemmel is vizsgálom azt, amit látok. A múzeumok marketingkommunikációs tevékenysége aktuális téma, mert a digitális megoldások elterjedésével olyan új irányok jelennek meg a marketingkommunikáció terén - még a múzeumok “hagyományos” világában is -, melyeket mindenképpen érdemesnek tartok mélyrehatóbban megvizsgálni. Szakdolgozatom célja a múzeumok marketingkommunikációs tevékenységének feltérképezése. Szeretném megvizsgálni, hogy hogyan alkalmazzák a múzeumok a különböző marketingkommunikációs eszközöket, milyen módon kommunikálnak a látogatókkal, és hogyan érik el céljaikat a kulturális piac dinamikus és folyamatosan változó környezetében. Kutatásom során különböző módszereket alkalmazok, mint például a szekunder és a primer kutatás (ez utóbbi kvalitatív - mélyinterjú és kvantitatív - kérdőív), hogy minél teljesebb képet kapjak erről a piacról és a múzeumok által jelenleg alkalmazott marketingkommunikációs gyakorlatról. A hipotézisek bizonyítása és a kutatási kérdések megválaszolása lesz a célom. A dolgozatom végén pedig a kutatásom eredményei alapján javaslatokat és következtetéseket fogalmazok meg, majd összegzéssel zárom a dolgozatom. 
695 |a kulturális intézmény 
695 |a kultúra 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
695 |a múzeumok 
695 |a szolgáltatásmarketing 
700 1 |a Dr. Rimóczi Dr. Csilla  |e ths 
700 1 |a Goda Gabriella  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53437/1/Fleischmann_Anna_NV6163_Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53437/2/Fleischmann%20Anna.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53437/3/Fleischmann%20Anna_GodaGabriella.pdf  |z Dokumentum-elérés