A Robert Bosch Elektronikai Kft lehetőségei az autóipar változásainak függvényében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csorba Csenge Vivien
További közreműködők: Burkus Viktorné
Pólya Dr. Éva
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:autóipar
BCG mátrix
business marketing
hatékonyság
innováció
mobilitás
nemzetközi marketing
SWOT-elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53443

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53443
005 20240222103127.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Csorba Csenge Vivien 
245 1 2 |a A Robert Bosch Elektronikai Kft lehetőségei az autóipar változásainak függvényében  |c Csorba Csenge Vivien  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban bemutatom a nagyvállalatok marketingmenedzsmentjének egyedi vonásait, amivel marketing tevékenységüket ki kell egészíteni a vállalatoknak. Egészen pontosan a nemzetközi szintéren való tevékenykedés alkalmával felmerülő specializációk és a business marketing sajátosságait elemeztem, illetve vizsgáltam. Felmérve az autóipar hátterében álló körülményeket és a változások tendenciáját, jövőképét felvezettem a Robert Bosch Elektronikai Kft jövőjét és lehetőségeit az autóipar változásai tekintetében. Elsőnek a vállalat jelenlegi helyzetét mutattam be röviden majd egy olyan programot, amely kizárólag a mobilitási üzletágra fókuszál. Ugyanis e program keretein belül egy belső struktúra váltást hajt végbe a vállalat a következő év elejétől kezdve annak érdekében, hogy megfelelően tudjon reagálni az autóipar igényeire, illetve növelje hatékonyságát, szerepét az elektromos járművek alkatrészeinek gyártásában. Ezt a változást és a mögötte álló tényezőket, illetve a jövőbeni lehetőségeket egy SWOT elemzés keretein belül vizsgáltam meg. Tényeit később súlyozással értékeltem ki. Továbbra is a Bosch vállalat lehetőségeit érintve a már jelenleg forgalmazott elektromos termékeket vizsgáltam meg, viszont kizárólag azokat, amelyeket Hatvanban gyártanak. Ezen termékek variációjának száma még egészen kevés, ugyanis a specifikus intenzív gyártás idén indult be. A termékeket a BCG mátrix szerint osztottam fel, így megkülönböztetve a már jól teljesítő, a potenciális, illetve a hanyatló, gyenge termékeket. 
695 |a autóipar 
695 |a BCG mátrix 
695 |a business marketing 
695 |a hatékonyság 
695 |a innováció 
695 |a mobilitás 
695 |a nemzetközi marketing 
695 |a SWOT-elemzés 
700 1 |a Burkus Viktorné  |e ths 
700 1 |a Pólya Dr. Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53443/1/A%20Robert%20Bosch%20Elektronikai%20Kft%20lehet%C5%91s%C3%A9ge%20az%20aut%C3%B3ipar%20v%C3%A1ltoz%C3%A1sainak%20f%C3%BCggv%C3%A9ny%C3%A9ben_CsorbaCsengeVivien.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53443/2/Scanned_from_a_Lexmark_Multifunction_Product2023-12-14-160348.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53443/3/SZD.Csorba.Csenge.pdf  |z Dokumentum-elérés