Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Hrabovszky-Veres Zita
Other Authors: Cserhalmi András Bence
Format: Thesis
Kulcsszavak:férfiak
férfiasság
reklám
reklámpszichológia
sztereotípia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53449
Description
Abstract:Szakdolgozatomban a reklám és reklámpszichológia rövid története után a különböző befolyásolási tényezőket is ismertetem annak érdekében, hogy megismerjük, milyen módon befolyásolnak minket, akár tudtunk nélkül. Ezek után térek rá a dolgozat fő témájára, a férfiasságra. Először a különböző történelmi korokat veszem végig és az azok alatt jelen lévő férfiideálokat, majd azt vizsgálom meg, hogyan van ábrázolva a férfiasság a reklámokban. Primer kutatásom során egy online kérdőíves felmérés keretein belül tettem fel kérdéseimet, információkat gyűjtve egyaránt a nőktől és a férfiaktól is ebben a témában.