Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hrabovszky-Veres Zita
További közreműködők: Cserhalmi András Bence
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:férfiak
férfiasság
reklám
reklámpszichológia
sztereotípia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53449

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53449
005 20240222103138.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hrabovszky-Veres Zita 
245 1 0 |a Hogyan hatnak a reklámok a férfiasság megítélésére?  |c Hrabovszky-Veres Zita  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatomban a reklám és reklámpszichológia rövid története után a különböző befolyásolási tényezőket is ismertetem annak érdekében, hogy megismerjük, milyen módon befolyásolnak minket, akár tudtunk nélkül. Ezek után térek rá a dolgozat fő témájára, a férfiasságra. Először a különböző történelmi korokat veszem végig és az azok alatt jelen lévő férfiideálokat, majd azt vizsgálom meg, hogyan van ábrázolva a férfiasság a reklámokban. Primer kutatásom során egy online kérdőíves felmérés keretein belül tettem fel kérdéseimet, információkat gyűjtve egyaránt a nőktől és a férfiaktól is ebben a témában. 
695 |a férfiak 
695 |a férfiasság 
695 |a reklám 
695 |a reklámpszichológia 
695 |a sztereotípia 
700 1 |a Cserhalmi András Bence  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53449/1/Hrabovszky-Veres.Zita_Q5ARDA.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53449/2/Szakdolgozat%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%20-%20szakdolgozat%20k%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Hrabovszky-Veres%20Zita.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53449/3/Biralat_Hrabovszky-Veres_Zita.pdf  |z Dokumentum-elérés