A fogyasztók felé irányuló digitális marketing fejlődése az utóbbi 5 évben a gyógyszeriparban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bátorfi Boglárka
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Laczkó-Jónás Ivett
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális média
gyógyszeripar
gyógyszermarketing
gyógyszerpiac
online reklám
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53450

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53450
005 20240222103141.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bátorfi Boglárka 
245 1 2 |a A fogyasztók felé irányuló digitális marketing fejlődése az utóbbi 5 évben a gyógyszeriparban  |c Bátorfi Boglárka  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatom a gyógyszeripari digitális marketingfejlődését mutatja be egészen 2018-tól kezdve, egy gyógyszeripari cég mintáján. Bemutatásra kerül a magyar gyógyszeripar története. Makrokörnyezeti elemzést végzek a gyógyszeripart illetően, hogy kiderüljön, hogy mi az ami befolyásolhatja az ipart. Bemutatásra kerül a reklámozható vény nélkül kapható piac, a főbb piaci résztvevőkkel, elemzem a médiaköltésüket, majd kitérek a digitális marketing eszközökre. Illetve végig viszem a fejlődést egy gyógyszeripari cégen keresztül. 4 hipotézist állítottam fel: A gyógyszeriparban a hagyományos marketingreklámok hatékonyabban működnek, mint az online reklámok. Az Interneten, az online gyógyszeripari reklám megjelenések kevésbé bizonyulnak megbízhatóknak. Azon gyógyszeripari termékek, amelyeket nem hirdetnek TV-ben, kevésbé ismertek a fogyasztók számára, mint azok, amiket hirdetnek TV-ben. Az emberek jelentős része egy gyógyszeripari TV reklám hatására online is felkeresi a látott termék weboldalát. Azt szerettem volna kideríteni primer kutatásommal, hogy a digitális marketing a gyógyszeriparban mennyire vette át a hagyományos marketingeszközök szerepét, kíváncsi voltam, hogy melyik fajta eszköz az, amelyik hatékonyabb a fogyasztóknál a gyógyszeriparban. 
695 |a digitális média 
695 |a gyógyszeripar 
695 |a gyógyszermarketing 
695 |a gyógyszerpiac 
695 |a online reklám 
700 1 |a Kopcsay Dr. László  |e ths 
700 1 |a Laczkó-Jónás Ivett  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53450/1/Ba%CC%81torfi_Bogla%CC%81rka_V9EYCA_A%20FOGYASZTO%CC%81K%20FELE%CC%81%20IRA%CC%81NYULO%CC%81%20DIGITA%CC%81LIS%20MARKETING%20FEJLO%CC%8BDE%CC%81SE%20AZ%20UTO%CC%81BBI%205%20E%CC%81VBEN%20A%20GYO%CC%81GYSZERIPARBAN_.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53450/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l_bizalmas.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53450/3/2023.%20Szakdolgozat%20B%C3%A1torfi%20Bogl%C3%A1rka.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53450/4/B%C3%A1torfi%20Bogl%C3%A1rka%20szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés