A Tesco fenntarthatósággal kapcsolatos belső kommunikációjának elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Engel Michaela
Other Authors: Haulíková Dominika
Miskolczi Tibor András
Format: Thesis
Kulcsszavak:belső kommunikáció fejlesztése
fenntartható fejlődés
fenntartható növekedés
fenntarthatóság
kommunikáció
Tesco
Tesco Global Zrt.
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53459
Description
Abstract:A fenntarthatóság napjaink egyik legkritikusabb üzleti kihívása, és a vállalatok számára kulcsfontosságú, hogy hatékonyan kommunikálják fenntarthatósági törekvéseiket. A Tesco, mint világszerte jelen lévő kiskereskedelmi óriás, komoly elkötelezettséget vállalt a fenntarthatóság iránt, és fontos, hogy ez munkavállalói számára is érezhetővé váljon a belső kommunikáción keresztül. Szakdolgozatomban bemutatom a vállalat szervezeti kommunikációjának hatékonyságát fókuszálva a fenntarthatósági törekvések és eredmények bemutatására vállalaton belül. Annak érdekében, hogy minél pontosabb képet kapjak az alkalmazottak tudatosságáról és minél reprezentatívabb felmérést készíthessek mélyinterjúkat készítettem a vállalat dolgozóival. A vizsgálat eredményei rávilágítottak a vállalat belső kommunikációs stratégiájának hiányosságaira, és több javaslatot is felvetettek a kommunikáció fejlesztésére, melyek bevezetése növelné a vállalaton belüli kommunikáció hatékonyságát, illetve a munkavállalók tudatosságát a fenntarthatóság terén.