Elektronikus zenei rendezvények marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csáfordi Dávid
További közreműködők: Hidasi Dr. Judit
Szuhai Viktor
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:elektronikus
közösségi média
marketingkommunikáció
média
rendezvények
zene
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53467
Leíró adatok
Kivonat:Ebben a szakdolgozatban a figyelem középpontjába helyezem az elektronikus zeneirendezvények marketingkommunikációját, megvizsgálom annak különböző aspektusait,különös tekintettel a hazai gondozásban lévő rendezvényeket. A rendezvényszervezés egyfolyamatosan növekvő iparág, melynek sikerességét manapság különböző marketingeszközökhasználata is nagyban befolyásolja, függ az online jelenléttől.Szakdolgozatom célja, hogy felmérje a hazai elektronikus rendezvények sikerességénekkulcsát, felmérje a fogyasztói igényeket, választ találjak azokra a kérdésekre, amelyekkel azadott rendezvény sikeresen tud működni. Továbbá a közösségi média jelentőségét arendezvények népszerűsítésében.