A buli és a marketing találkozása Európa legnagyobb szabadtéri szórakozóhelyén
Saved in:
Main Author: | Novák Valentina |
---|---|
Other Authors: |
Oravecz Titanilla Éva
Somkuti Janka |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | elektronikus kommunikáció fogyasztói elégedettség - vásárlói elégedettség kereskedési stratégia kommunikáció az üzleti életben marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53471 |
Similar Items
Buli minden áron, avagy a buliturizmus és annak hatásai Budapsten
: Lévai Tamara
: Lévai Tamara
Generációk találkozása
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
: Járóné Kőházi-Kis Andrea
A szabadtéri színházi fesztiválok szerepe a kulturális turizmusban
: Kazal Veronika
: Kazal Veronika
A Szegedi Szabadtéri Játékok turizmusgazdasági hatása a szegedi szálláshelyekre
: László Attila
: László Attila
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás
: Villányi Mátyás
"Múltba gyökerezik..." Szenna turizmusfejlesztése a Szabadtéri Néprajzi Múzeum interpretációján keresztül
: Berecz Andrea
: Berecz Andrea
A Szegedi Szabadtéri Játékok történetének elemzése társadalmi kommunikáció szempontok alapján
: Nagy Bettina
: Nagy Bettina
Kultúrák találkozása - interkulturális érzékenység Magyarországon
: Taigiszer Mónika
: Taigiszer Mónika
A nyugat és az iszlám találkozása
: Schunk Mónika
: Schunk Mónika
A gazdaság és matematika egyik találkozása az
: Várady Ferenc, et al.
Published: (2023)
: Várady Ferenc, et al.
Published: (2023)
A kis- és középvállalkozások „találkozása” a lízinggel
: Deli Dániel Zoltán
: Deli Dániel Zoltán
A munkáltatók márkaépítésének és generációk igényeinek találkozása
: Szikora Bence
: Szikora Bence
A kultúra és a bor találkozása Budafoki Pezsgő- és Borfesztivál vizsgálata
: Vaár György
: Vaár György
A nem tudás a legnagyobb kockázat
: Szabados Anna
: Szabados Anna
Kontrolling folyamatfejlesztés Magyarország legnagyobb ICT munkaadójánál
: Dobos Anett
: Dobos Anett
Egy nagyvárosi sportcsapat legnagyobb ellenfele a XXI. század.
: Dóczi Zsombor
: Dóczi Zsombor
A tradíció és az Y generáció találkozása a Szamossal
: Mosonyi Márk
: Mosonyi Márk
Brazília és Kína érdekszférájának találkozása a 21.század elején
: Török Nóra Éva
: Török Nóra Éva
Kereslet és kínálat találkozása a Duna-Dráva Nemzeti Parkban
: Károlyi Klaudia
: Károlyi Klaudia
Kommunikáció és ügyfélkapcsolat Magyarország legnagyobb kereskedelmi bankjánál
: Somi Alexandra
: Somi Alexandra
A világ 10 legnagyobb gazdasága és az innováció
: Bulyáki Norbert
: Bulyáki Norbert
Pénzügyi döntéseink és a reklámpszichológia találkozása, avagy mindennapi illúzióink csapdájában
: Bürgés Barbara Noémi
: Bürgés Barbara Noémi
Sport és üzlet találkozása, Sport az Üzlet - Üzlet a Sport
: Benke Kata Tekla
: Benke Kata Tekla
Hogyan tovább, avagy a családi vállalkozások legnagyobb kihívásai
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
A modern labdarúgás, avagy az egyik legnagyobb business
: Benedek Péter
: Benedek Péter
A magyar tőke mint legnagyobb külföldi beruházó Montenegróban
: Baranyai Zsolt
: Baranyai Zsolt
A munkavállalókat fenyegető egyik legnagyobb veszély - A munkahelyi mobbing
: Mazur Timea
: Mazur Timea
Találkozás a legnagyobb keleti kultúrával, a kínai küldőpiac elemzése
: Széles Orsolya
: Széles Orsolya
A legnagyobb értékesítési folyamat a FŐTÁV Nonprofit Zrt. – nél
: Harangozó Gréta
: Harangozó Gréta
A "zöld" marketing és a környezetbarát fogyasztói igények találkozása az Electrolux Green(R) porszívó termékcsalád példája alapján
: Tóth Szilvia
Published: (2013)
: Tóth Szilvia
Published: (2013)
Kockázatkezelés a gyakorlatban az illatanyag-és ízgyártó iparág legnagyobb vállalatainál
: Géczi Dorottya
: Géczi Dorottya
Sörömfoci, avagy a magyarországi Mainstream sörpiac legnagyobb meccse BTL szemszögből
: Marosi Balázs
: Marosi Balázs
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
A színház és az informatika találkozása, avagy a Kultkikötő színházak modellezése UML nyelven
: Szabó Tamás
: Szabó Tamás
Magyarország top 50 legnagyobb árbevételű cégének vizsgálata munkaadói szempontok tükrében
: Nagy Ágnes
: Nagy Ágnes
A legnagyobb fotovoltaikus naperőművének kiépítése Magyarországon, a Mátra Erőmű Zrt.-nél
: Forgó Mariann
: Forgó Mariann
A keresleti és kínálati igények találkozása a magyarországi lovardák esetén Egy jövőbeli lovarda pozícionálási terve
: Gusztos Angéla Iringó
: Gusztos Angéla Iringó
Európa törpeállamainak turizmusa
: Sirkó Márta
: Sirkó Márta
Európa Napok 2016
: Kaszás Alexandra
: Kaszás Alexandra
Zala Megyei Szent Rafael Kórház fejlesztési projektjei és a legnagyobb projekt rövid bemutatása
: Tóth Melissza
: Tóth Melissza
Similar Items
-
Buli minden áron, avagy a buliturizmus és annak hatásai Budapsten
: Lévai Tamara -
Generációk találkozása
: Járóné Kőházi-Kis Andrea -
A szabadtéri színházi fesztiválok szerepe a kulturális turizmusban
: Kazal Veronika -
A Szegedi Szabadtéri Játékok turizmusgazdasági hatása a szegedi szálláshelyekre
: László Attila -
Eseménymarketing egy természetfotó szabadtéri kiállítás és előadás turné magyarországi állomásain
: Villányi Mátyás