A tantermi (hagyományos) és a digitális oktatás módszereinek és eszközeinek az összehasonlítása
Saved in:
Main Author: | |
---|---|
Other Authors: | |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális oktatás hagyományos oktatás kooperatív tanulás projektmódszer tömbösített oktatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53477 |
Abstract: | Az online oktatási forma alkalmazása révén, szükségszerűen merült fel azon kérdés, hogy a tantermi vagy a digitális oktatás lehet-e a jövő. Sokan azon a véleményen vannak, hogy egyetemen akár előnyösnek is mondható a digitális oktatás, míg a gimnáziumi vagy az általános iskolai oktatásban beigazolódott, hogy egyértelműen a tantermi oktatás az, amit használni kell, ugyanis a tanulók, nagyon sok esetben nem figyeltek oda az órán, vagy egyszerűen a fiatal koruknál fogva, nem tudják használni a digitális eszközöket, illetve a szülőknek is nehéz megoldani azt, hogy figyeljék a gyerekeket tanulás közben. Míg az egyetemen sok esetben előnyösebb a digitális oktatás, például, ha egy be nem tervezett hiányzás miatt lemarad valaki az anyagról, akkor a digitális felvételnek köszönhetően vissza lehet tekinteni az órát és ezáltal nem marad le az anyaggal. Illetve számos más előnnyel rendelkezik ez az oktatási forma, amit a szakdolgozatom későbbi részében részletezek. |
---|