Digitális marketing stratégia alkalmazása a gyakorlatban Az Accent Hotels @ Ambient Hotel and AromaSPA példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Veres Katalin |
---|---|
Other Authors: |
Máté Dr. Zoltán
Várkonyi László |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | digitális marketing online marketing online marketing stratégia PPC stratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53478 |
Similar Items
Aroma Marketing in the Budapest hotel business and it’s effect
: Tkachyova Dina
: Tkachyova Dina
Marketing szerepe az Accent Hotels fejlődésében
: Szabó Petra Anikó
: Szabó Petra Anikó
Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában
: Tilesch Zsófia
: Tilesch Zsófia
A szállodai üzletpolitika értékelése az Accent Hotel Managementnél
: Steigervald Ferenc Marcell
: Steigervald Ferenc Marcell
Az Accent Hotels márkaismertségének vizsgálata két konkrét reklámkampány hatására
: Papp Bernadett
: Papp Bernadett
Az ambient reklámok
: Csengeri Dóra
Published: (2013)
: Csengeri Dóra
Published: (2013)
Review of Aroma Marketing in Selected Areas Case of Fashion Stores
: Sugrová Michaela, et al.
Published: (2018)
: Sugrová Michaela, et al.
Published: (2018)
Az Accent Hotels rendezvény sztenderdjeinek vizsgálata és javaslattétel a fejlesztésre
: Papp Bernadett
: Papp Bernadett
Az ambient marketing létjogosultsága napjainkban Magyarországon
: Kunkli Erika
: Kunkli Erika
Magyar szállodák honlapjainak összehasonlítása Az Accent Hotels, Service4You és Hunguest Hotels szállodaláncok honlapjainak elemzése
: Stuhl Gábor
: Stuhl Gábor
Korunk leghatásosabb médiuma, az ambient
: Horváth Marcell
: Horváth Marcell
Adventor Hotel Kft. szállodák üzemeltetésének bemutatása a Fagus Hotel Conference & Spa példáján keresztül
: Darabos Dorottya
: Darabos Dorottya
Szállodai vízgazdálkodás és annak vizsgálata az Accent Hotel Management Kft. által üzemeltetett szállodákban
: Szajkó Éva
: Szajkó Éva
A Kozmo Hotel Suites & Spa beszerzésének aspektusai
: Fidler Fanni
: Fidler Fanni
Az egerszalóki Saliris Resort Spa & Conference Hotel és a MenDan Magic Spa & Wellness Hotel vendégkörének, mutatóinak összehasonlítása
: Németh Fruzsina
: Németh Fruzsina
A Kozmo Hotel Suites & Spa rendezvény- portfóliójának fejlesztése
: Bán Bernadett
: Bán Bernadett
Marketingkommunikációs eszközök a szállodaiparban az Accent szállodalánc példáján keresztül
: Lőrincz Erika
: Lőrincz Erika
Gran Hotel Atlantis Bahía Real- the heart of Spa tourism in Fuerteventura
: Asztalos Peggi
: Asztalos Peggi
A Greenfield Hotel Golf & Spa és a golfturizmus bemutatása
: Harsányi Flóra Dorottya
: Harsányi Flóra Dorottya
Eger Castle Spa, Wein & Wellness Hotel ****superior Megvalósíthatósági Tanulmánya
: Kuli Szimonetta
: Kuli Szimonetta
Családbarát szállodák bemutatása a Kolping Hotel Spa**** & Family Resorton keresztül
: Szirtes Ágnes
: Szirtes Ágnes
A Kozmo Hotel Suites & Spa árubeszerzési tevékenységének ismertetése és elemzése
: Szabó Fanni
: Szabó Fanni
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
A digitális marketing stratégia a kiskereskedelemben
: Csépányi Szabolcs
: Csépányi Szabolcs
Az animáció, mint a differenciáláshoz szükséges marketingeszköz bemutatása a zalakarosi Hotel Karos Spa példáján keresztül
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
: Rofrics Eszter
Published: (2012)
Reputációmenedzsment és a negatív szájreklám vizsgálata a budapesti Kozmo Hotel Suites & Spa luxusszálloda példáján keresztül
: Török Mária Gabriella
: Török Mária Gabriella
A Housekeeping munkája és szervezeti felépítése Abacus Hotel – Business, Wellness & Spa
: Takaró Éva
: Takaró Éva
Measuring tourist satisfaction with Front Office services in Huong Giang Hotel Resort & Spa, Vietnam
: Dam Le Tan Anh
: Dam Le Tan Anh
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
Harmadik országbeli beszerzési stratégia a gyakorlatban
: Szakos Daniéla
: Szakos Daniéla
The Leading Hotels of the World - Miben rejlik a világ legjobb szállodáinak különlegessége a spanyolországi Hotel Botanico and the Oriental Spa Garden példája alapján
: Borza Valentin
: Borza Valentin
A magyarországi családbarát szállodák versenyképessége az Oxigén Hotel Family & Spa Noszvaj példája alapján
: Bakk Orsolya
: Bakk Orsolya
Die Rolle der Veranstaltungsorganisation im Falle von Spirit Hotel Thermal Spa ***** superior in Sárvár
: Horváth Barbara Fanni
: Horváth Barbara Fanni
Az influencer marketing bemutatása gyakorlatban az InterContinental Budapest Hotel esetében
: Gulyás Rita
: Gulyás Rita
THE LEADING HOTELS OF THE WORLD HOTEL BOTANICO & THE ORIENTAL SPA GARDEN, A LEADING SZÁLLODÁK BEMUTATÁSA EGY KONKRÉT SZÁLLODÁN KERESZTÜL, ÉS SZAKMAI GYAKORLAT EGY LEADING SZÁLLODÁBAN
: Győrfi-Mateias Alexandra Melissa
: Győrfi-Mateias Alexandra Melissa
A Danubius Hotels Group marketing stratégiája bemutatva a Hotel Regent's Park példáján keresztül
: Papp Éva Marianna
: Papp Éva Marianna
Growing tendencies of boutique hotels on the tourism market, using Library Hotel Collection hotels as an example
: Schifferer Szilvia Viktória
: Schifferer Szilvia Viktória
Hotel market analysis Economic and market analysis of the Millennium Court apartment hotel
: Solti Daniel
: Solti Daniel
Emberi erőforrás fejlesztési stratégia és programalkotás a nemzetközi gyakorlatban
: Kelecsényi László
Published: (2009)
: Kelecsényi László
Published: (2009)
Fluktuáció okai és kezelése az Aquincum Hotel példáján keresztül
: Baláti Katalin
: Baláti Katalin
Similar Items
-
Aroma Marketing in the Budapest hotel business and it’s effect
: Tkachyova Dina -
Marketing szerepe az Accent Hotels fejlődésében
: Szabó Petra Anikó -
Az Accent Hotels marketing tevékenysége a közösségi médiában
: Tilesch Zsófia -
A szállodai üzletpolitika értékelése az Accent Hotel Managementnél
: Steigervald Ferenc Marcell -
Az Accent Hotels márkaismertségének vizsgálata két konkrét reklámkampány hatására
: Papp Bernadett