Egy piacvezető vállalkozás értékesítési és marketing stratégiája – Porsche Hungária

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bóka Gergely
További közreműködők: Hidasi Dr. Judit
Lacza Ágnes
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:értékesítési stratégia
marketingstratégia
piacvezető
Porsche Hungária
vállalkozás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53484
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témaválasztásához az ötletet a korábbi munkahelyem ihlette. A Porsche Hungária székházán belül volt szerencsém dolgozni, ezáltal testközelből voltam részese a cég által forgalmazott járművek értékesítésének. A Porsche Hungária a Volkswagen konszern gépjárműmárkái közül az Audi, a Skoda, a Seat, illetve maga a Volkswagen értékesítésével foglalkozik. Bár a munkám során ezen járművek értékesítésének csak a szemtanúja voltam, kíváncsivá tett, hogy miben is rejlik Porsche Hungária értékesítési sikere?A dolgozatom célja bemutatni a folyamatosan fejlődő és gyorsuló világunk fogyasztói szokásait, illetve a vásárlási szokások változásait, melyet az értékesítésnek meg kell próbálni lekövetni, illetve azt, hogy miképp is képes sikeres maradni több évtizede a versenytársakhoz képest a Porsche Hungária.