Egy vízi élménypark marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Viktória
További közreműködők: Bán Tamás
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:.NET Framework
célpiac
élménygazdaság
kvantitatív módszerek
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53495
Leíró adatok
Kivonat:Dolgozatomban legfőképpen azt szerettem volna bemutatni, hogy mennyi minden lehetőség bújik meg egy élményparkban, amelyhez elengedhetetlen eszköznek számít az optimális marketing használata és annak kommunikálása. Bővebben kitértem arra is, hogy egy vízi élménypark esetén, mindez hogyan érhető el, ha jól használjuk a megfelelő marketingkommunikációs eszöközöket. Emellett szó esett arról is, hogy mennyit jelent a jó kommunikációs stratégiának a felépítése, kiválasztása és annak alkalmazása.Záródolgozatomhoz kiválasztott kutatási módszernek pedig kvantitatív kutatási formát alkalmaztam.