Egy vízi élménypark marketingkommunikációja

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Viktória
További közreműködők: Bán Tamás
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:.NET Framework
célpiac
élménygazdaság
kvantitatív módszerek
marketing
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53495

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53495
005 20240222103249.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Tóth Viktória 
245 1 0 |a Egy vízi élménypark marketingkommunikációja  |c Tóth Viktória  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban legfőképpen azt szerettem volna bemutatni, hogy mennyi minden lehetőség bújik meg egy élményparkban, amelyhez elengedhetetlen eszköznek számít az optimális marketing használata és annak kommunikálása. Bővebben kitértem arra is, hogy egy vízi élménypark esetén, mindez hogyan érhető el, ha jól használjuk a megfelelő marketingkommunikációs eszöközöket. Emellett szó esett arról is, hogy mennyit jelent a jó kommunikációs stratégiának a felépítése, kiválasztása és annak alkalmazása.Záródolgozatomhoz kiválasztott kutatási módszernek pedig kvantitatív kutatási formát alkalmaztam. 
695 |a .NET Framework 
695 |a célpiac 
695 |a élménygazdaság 
695 |a kvantitatív módszerek 
695 |a marketing 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Bán Tamás  |e ths 
700 1 |a Zarándné Dr. Vámosi Kornélia Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53495/1/T%C3%B3th%20Vikt%C3%B3ria%20%28IY5J1V%29.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53495/2/BGE-t%C3%B3thvikt%C3%B3ria_IY5J1V.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53495/3/T%C3%B3th%20Vikt%C3%B3ria.pdf  |z Dokumentum-elérés