A digitalizáció növekedésének vizsgálata a mindennapos vásárlásoknál az Amazon magyarországi megjelenésén keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Karlovics Dániel
További közreműködők: Józsa Ferenc
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitalizáció
digitális technológia
e-marketing - elektronikus marketing
elektronikus kereskedelem - online kereskedelem
elektronikus vásárlás - online vásárlás
innováció
marketingcsatorna
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53504
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatom témájaként az Amazon vállalatot helyeztem a fő hangsúlyba, pontosabban azt vizsgáltam, hogy milyen változások következnének be Magyarországon abban az esetben, hogyha az Amazon megnyitna legalább egy boltot az országban. Ebből kiindulva elemeztem azokat a kulcsfontosságú elemeket, amelyek elengedhetetlenek ahhoz, hogy egy vállalat sokáig működjön. Természetesen az Amazon esetében csak a magyarországi megjelenéshez kellenének ezek az adatok, mivel véleményem szerint az országban még nem állna kellően biztos lábakon a cég működése. Ehhez kapcsolódóan az Amazon partnerprogramjába való csatlakozás mivoltát is megvizsgáltam, hogy ez milyen hatásokkal lehetne egy-egy kisebb vállalatra. A szakirodalmon belül többek között olyan fogalmakat elemeztem, mint például: e-kereskedelem, digitális marketing eszközök, online marketingcsatornák, piackutatás, versenytárselemzés. Kutatásomat egy kérdőíves megkérdezés formájában készítettem el, mely mintának az elemszáma: 151. 14 kérdésen keresztül kerestem a választ arra, hogy a digitalizáció növekedése mennyire tapasztalható a mindennapos bevásárlások során, valamint, hogy a válaszadók mennyire lennének nyitottak az Amazon megjelenésére az országban, esetleg igénybe vennék-e az innovatív szolgáltatásait.