A digitalizáció növekedésének vizsgálata a mindennapos vásárlásoknál az Amazon magyarországi megjelenésén keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Karlovics Dániel |
---|---|
További közreműködők: |
Józsa Ferenc
Máté Dr. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | digitalizáció digitális technológia e-marketing - elektronikus marketing elektronikus kereskedelem - online kereskedelem elektronikus vásárlás - online vásárlás innováció marketingcsatorna |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53504 |
Hasonló tételek
Az Amazon magyarországi térnyerésének vizsgálata
: Kacsenyák Barna
: Kacsenyák Barna
Társadalmakat érő mindennapos manipuláció
: Balogh Dániel
: Balogh Dániel
Élelmiszeripari kisvállalkozások növekedésének üzleti kihívásai
: Pálóczi Dóra
: Pálóczi Dóra
Az elektronikus kereskedelem bemutatása az Amazon példáján keresztül
: Hámori Mátyás
: Hámori Mátyás
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi
: Vasas Noémi
Az utazási irodák jövőjének vizsgálata az online vásárlások növekedésének tükrében
: Földi Dorottya
: Földi Dorottya
A Karzol-Trans Kft. növekedésének legfontosabb tényezői
: Szalontay Nóra
: Szalontay Nóra
A MOL Rt. növekedésének és terjeszkedésének elemzése
: Fodor Sándor
: Fodor Sándor
A Front Office mindennapos tevékenysége és betekintés a House keeping feladatköreibe
: Hendzsel Sára Eszter
: Hendzsel Sára Eszter
Legjobbnak lenni a legnagyobbak között. Avagy mindennapos benchmarking a bevásárlóközpontok versenyében
: Mózes Zsófia
: Mózes Zsófia
A logisztika hatékony kivitelezése az Amazon e-kereskedelmében
: Kurucz Bálint
: Kurucz Bálint
Online consumer behavior in the USA and the example of Amazon.com
: Kapás Péter Gergő
: Kapás Péter Gergő
Az automatizáció és a robotika alkalmazása a raktározásban - az Amazon példáján keresztül
: Kovács Zoltán Milán
: Kovács Zoltán Milán
A vállalkozások digitalizációjának fontossága a pandémia kontextusában, az Amazon.com példáján keresztül
: Beszteri Martin
: Beszteri Martin
Az IBUSZ Utazási Irodák Kft. működése az online értékesítés növekedésének tükrében
: Herbert Martin
: Herbert Martin
OVB Vermögensberatung Általános Biztosítási és Pénzügyi Szolgáltató Kft. növekedésének elemzése
: Nádor Brigitta
: Nádor Brigitta
The COVID-19 pandemic effect on trade via the sample of AMAZON.com INC.
: Papp Sándor
: Papp Sándor
A FinTech cégek jellemzői, kialakulásának és növekedésének hatása a pénzügyi kultúrára.
: Puszter Klaudia
: Puszter Klaudia
Corporate Crisis Communication in the (Post-) Covid-19 era in the United States - A Case Study on Amazon
: Huseynzade Shahana
: Huseynzade Shahana
A Kallos Cosmetics Kft. növekedésének és értékesítési stratégiájának elemzése és annak támogatása adatalapú piaci elemzésekkel
: Bozsányi Zsombor
: Bozsányi Zsombor
Fodrászatok digitalizációs lehetőségei a magyarországi KKV szektorban
: Koós Erzsébet
: Koós Erzsébet
Az automatizáció és digitalizáció lehetőségeinek vizsgálata a vendéglátásban
: Takács Henrik
: Takács Henrik
Digitalizáció a turizmusban az UP Hotel Budapest példáján keresztül
: Sánta Krisztina
: Sánta Krisztina
A magyarországi mikrocégek és fiatal mikrovállalatok digitalizációs törekvései az MFB-INDIKÁTOR vállalati felmérés alapján
: Szabó László
: Szabó László
Digitalizáció az adótanácsadásban
: Mészáros Ádám
: Mészáros Ádám
Digitalizáció az adózásban
: Kiss Blanka
: Kiss Blanka
A digitalizáció hatásának elemzése az OTP Bank Nyrt-n keresztül
: Nagy Orsolya
: Nagy Orsolya
Digitalizáció a számvitelben – A digitalizáció hatása a könyvelésre
: Fodor-Rácz Klaudia
: Fodor-Rácz Klaudia
A digitalizáció hatása a bankszektorban és az ügyfélélmény felértékelődése Magyarországon
: Lévai Dániel
: Lévai Dániel
A motiváció, az autentikusság és a digitalizáció vizsgálata a filmturizmusban
: Gabona Kinga
: Gabona Kinga
HR digitalizáció folyamatának bemutatása egy biztosító példáján keresztül
: Ivády Viktória
: Ivády Viktória
Munkaerőmegtartás és motiváció vizsgálata egy magyarországi vállalat példáján keresztül
: Pálmai Szófia Gitta
: Pálmai Szófia Gitta
A hibrid munkavégzés előnyei és hátrányai, és a digitalizáció szerepe a magyarországi távközlési piacon.
: Tácsik Tamás
: Tácsik Tamás
A digitalizáció térnyerése a logisztikában egy nagyvállalati példán keresztül
: Koós Elizabet Kitti
: Koós Elizabet Kitti
Digitalizáció a bankszektorban, az AAA Bank, mint a digitalizáció egyik élharcosa
: Antal Dóra
: Antal Dóra
DIGITALIZÁCIÓ A VÁLLALATOKNÁL – ADÓZÁSI FOLYAMATOK OPTIMALIZÁLÁSA DIGITALIZÁCIÓS ESZKÖZÖKKEL
: Szatnik Dóra Dorottya
: Szatnik Dóra Dorottya
Digitalizáció- Adatvizualizáció
: Gáspár Béla
: Gáspár Béla
Bankmarketing, beyond banking és a digitalizáció alkalmazásának vizsgálata
: Seres István
: Seres István
Digitalizáció és az adóhatóság
: Petróczki Tamás
: Petróczki Tamás
A digitalizáció logisztikára gyakorolt hatásának bemutatása vállalatirányítási rendszereken keresztül
: Szautner Máté
: Szautner Máté
Hasonló tételek
-
Az Amazon magyarországi térnyerésének vizsgálata
: Kacsenyák Barna -
Társadalmakat érő mindennapos manipuláció
: Balogh Dániel -
Élelmiszeripari kisvállalkozások növekedésének üzleti kihívásai
: Pálóczi Dóra -
Az elektronikus kereskedelem bemutatása az Amazon példáján keresztül
: Hámori Mátyás -
Az utazásközvetítő irodák sikertényezői az Amazon Travel példáján keresztül
: Vasas Noémi