A mesterséges intelligencia hatása a marketingre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bugár-Mészáros Kata
További közreműködők: Farkas Gergely
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális jövő
hatás(ok)
innováció
marketing
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53511
Leíró adatok
Kivonat:Vajon a mesterséges intelligencia (MI) át fogja venni a hatalmat az emberek fölött? Napjainkban egyre népszerűbb ez a téma és sokak fejében felmerül a kérdés, hogy vajon félnünk kéne tőle,- vagy inkább kihasználnunk a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. Dolgozatomban az alábbi hipotézist fogom vizsgálni, miszerint a mesterséges intelligencia hosszú távon a marketing vállalkozások portfoliójának elengedhetetlen része lesz. Célom, megállapítani, hogy a mesterséges intelligenciától nem kell félni, csupán meg kell tanulni kezelni és kihasználni az új, eddig számunkra kiaknázatlan területet.