A mesterséges intelligencia hatása a marketingre

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bugár-Mészáros Kata
További közreműködők: Farkas Gergely
Máté Dr. Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális jövő
hatás(ok)
innováció
marketing
mesterséges intelligencia
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53511

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53511
005 20240222103311.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Bugár-Mészáros Kata 
245 1 2 |a A mesterséges intelligencia hatása a marketingre  |c Bugár-Mészáros Kata  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Vajon a mesterséges intelligencia (MI) át fogja venni a hatalmat az emberek fölött? Napjainkban egyre népszerűbb ez a téma és sokak fejében felmerül a kérdés, hogy vajon félnünk kéne tőle,- vagy inkább kihasználnunk a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket. Dolgozatomban az alábbi hipotézist fogom vizsgálni, miszerint a mesterséges intelligencia hosszú távon a marketing vállalkozások portfoliójának elengedhetetlen része lesz. Célom, megállapítani, hogy a mesterséges intelligenciától nem kell félni, csupán meg kell tanulni kezelni és kihasználni az új, eddig számunkra kiaknázatlan területet. 
695 |a digitális jövő 
695 |a hatás(ok) 
695 |a innováció 
695 |a marketing 
695 |a mesterséges intelligencia 
700 1 |a Farkas Gergely  |e ths 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53511/1/Bug%C3%A1r-M%C3%A9sz%C3%A1ros%20Kata%20%28X8VH4W%29%20-%20Szakdolgozat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53511/2/Bug%C3%A1r%20M%C3%A9sz%C3%A1ros%20KAta%20K%C3%BCls%C5%91%20szakdolgozati%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53511/3/Bug%C3%A1r-M%C3%A9sz%C3%A1ros%20Kata.pdf  |z Dokumentum-elérés