Promóciók hatalma - A Nestlé Gabonapelyhek marketing stratégiájának hatása a fogyasztói döntéshozatalra
Saved in:
Main Author: | Molnár Gréta |
---|---|
Other Authors: |
Czepanecz Tamás
Jäckel Dr. Katalin |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói nyereményjáték marketing stratégia Nestlé gabonapelyhek promóció SPAR szupermarket |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53514 |
Similar Items
A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében
: Sütöri Boglár
: Sütöri Boglár
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett
: Hantos Vivien Ivett
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta
: Lipták Henrietta
Kína, mint a mesterséges intelligencia globális vezető hatalma?
: Pintér Bence
: Pintér Bence
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik
: Abelovsky Erik
Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Csibi Katalin
: Csibi Katalin
Az influencer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Mógor Edina
: Mógor Edina
A Vegán közösség befolyása a fogyasztói döntéshozatalra
: Kiss Dávid
: Kiss Dávid
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra az étrendkiegészítők piacán
: Joó Dániel Máté
: Joó Dániel Máté
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
A promóciók gyöngyszemei avagy Hostessaktivitás a vásárlásösztönzésben
: Réthly Viktória
: Réthly Viktória
Az influencermarketing hatása a vásárlói döntéshozatalra
: Lenár Péter Ottó
: Lenár Péter Ottó
Robotizált Folyamatautomatizálás Hatása az Üzleti Döntéshozatalra
: Hoffmann Tamás
: Hoffmann Tamás
VNMKFN, Dékány Anna, Marketing pszichológiai trükkök hatása a vásárlási döntéshozatalra
: Dékány Anna
: Dékány Anna
A promóciók és promóterek jelenléte a Media Marktban
: Mrlák Nikolett Mária
: Mrlák Nikolett Mária
Eladásösztönző technológia és promóciók szerepe a termékek értékesítésében
: Döme Andrea
: Döme Andrea
Corporate Social Responsibility and Nestlé
: Bárdos Virág
: Bárdos Virág
Az influencer marketing hatásának bemutatása a vásárlási döntéshozatalra
: Czitor Kinga
: Czitor Kinga
A magyar bankszektor brand és marketingkommunikációs stratégiáinak hatása a fogyasztói döntéshozatalra és elégedettségre
: Kajári-Ács Tímea Claudia
: Kajári-Ács Tímea Claudia
Hosztesz-promóciók és rendezvények helye a BTL kommunikációban, térhódítása napjainkban
: Pápai Eszter
: Pápai Eszter
A Nestlé csecsemőtáplálás üzletágának marketingtevékenysége hazánkban
: Győri Abigél
: Győri Abigél
Diszkont légitársaságok marketing stratégiájának elemzése a fogyasztói magatartás szempontjából
: Skalidis Vasiliki
: Skalidis Vasiliki
A marketing és az értékesítés kapcsolata a Nestlé Hungária Kft.-ben
: Timár Dorottya
: Timár Dorottya
Projektek megvalósítása a Nestlé Hungária Kft.-nél
: Pakai Ádám
: Pakai Ádám
A Wizz Air marketing stratégiájának vizsgálata a fogyasztói magatartás elemzésével
: Mihály Zsanett
: Mihály Zsanett
Travel influencerek és hatásuk a vásárlói döntéshozatalra
: Karcagi Kitti Stella
: Karcagi Kitti Stella
Repülőtéri retail marketingben használt digitális promóciók, megjelenések és azok hatásai az utasokra
: Ádám Dóra
: Ádám Dóra
Vállalatok társadalmi felelősségvállalása a Nestlé Hungária Kft. gyakorlatában
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
Szakmai gyakorlatom a tehetséggondozó programban (online közösségek, az információ hatalma és a szabad gondolkodás a politikában, művészetben és közéletben)
: Kiss Róbert
: Kiss Róbert
Teljesítményértékelés és a fejlesztés a Nestlé Hungária Kft-nél
: Pálosi Zsuzsanna
: Pálosi Zsuzsanna
Szénsavmentes üdítőitalok vásárlását ösztönző tevékenységek hatása a vásárlói döntéshozatalra a fiatal felnőtteknél
: Knausz Boglárka
: Knausz Boglárka
A Cordia marketing stratégiájának elemzése
: Bóna Dávid
Published: (2019)
: Bóna Dávid
Published: (2019)
Az üzleti intelligencia szerepe a Nestlé Hungária Kft. életében
: Szendrei Gergő
: Szendrei Gergő
Az érzelmi intelligencia hatása a vezetői döntéshozatalra, női férfi vezetői kontextusban vizsgálva
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
BI eszközök alkalmazási lehetőségei és döntéshozatalra gyakorolt hatásuk
: Róde Ádám Péter
: Róde Ádám Péter
Nestlé Hungaria Kft. gabonapehely üzletágának marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Osváth-Szakszon Dorina
: Osváth-Szakszon Dorina
The Determinants of purchase decisions of consumers of Nestle Ghana Limited products, 2019
: Ewusi-Ansah Paulina
: Ewusi-Ansah Paulina
The concept of Corporate Social Responsibility at Nestlé with special emphasis on food packaging
: Göntér Ágnes
: Göntér Ágnes
Happypi tanya marketing stratégiájának bemutatása
: Gregori Fanni
: Gregori Fanni
Similar Items
-
A Nestlé gabonapelyhek kommunikációs stratégia váltása a hagyományos és az új médiumok tükrében
: Sütöri Boglár -
Promóciók hatása a fogyasztói magatartásra
: Hantos Vivien Ivett -
A társadalmi média hatása a fogyasztói döntéshozatalra
: Lipták Henrietta -
Kína, mint a mesterséges intelligencia globális vezető hatalma?
: Pintér Bence -
Az online fogyasztói vélemények hatása a turisztikai döntéshozatalra
: Abelovsky Erik