Eger és Hévíz turizmusmarketing startágiája

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Fülöp Vivien Laura
További közreműködők: Pálinkás Tamara
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Eger
Hévíz
turizmus
turizmusmarketing
Városmarketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53533

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53533
005 20240222103343.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Fülöp Vivien Laura 
245 1 0 |a Eger és Hévíz turizmusmarketing startágiája  |c Fülöp Vivien Laura  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom célja az egri és hévízi turizmus marketing stratégiáinak átfogó elemzése volt, a városok turisztikai területének mélyebb megértése és a jelenlegi kihívások, lehetőségek feltárása érdekében. A kutatás mélyinterjúkra és szekunder kutatásra épült, amelyek segítségével részletes információkat gyűjtöttem a városok marketing stratégiájáról, célcsoportjaikról, trendjeikről, valamint a kialakult kihívásokról és lehetőségekről.Az elméleti háttér vizsgálata során kiemeltem a turizmus marketing stratégiák lényegét, a városmarketing jelentőségét, valamint a turizmusmenedzsment és az egészségturizmus szerepét a turisztikai siker elérésében. A mélyinterjúk során külön hangsúlyt fektettem a célközönség és vendégprofil elemzésére, felfedezve a belföldi turisták növekvő szerepét mindkét városban, különös tekintettel a digitális marketing eszközeire.Az aktuális trendek elemzése során érzékeltem az élményközpontúság, a digitális jelenlét és a környezettudatosság fontosságát mind Egerben, mind Hévízen. A gazdasági kihívások és a külföldi turisták hiánya komoly feladatok elé állítja mindkét várost, de az interjúkban feltárt változatos kulturális és gasztronómiai örökség lehetőségeket kínál a turizmus jövőjére.Az elemzés rávilágított arra, hogy mindkét városban a digitális marketing, különösen az online reklámok és közösségi média, kulcsfontosságú a városok népszerűsítésében. A jövőbeli lehetőségek és tervek terén a digitális fejlesztések, innováció és a gyógyturizmusban rejlő potenciál jelentik a kulcsot. Az eredmények alapján javasolható a célzottabb együttműködés, az online és offline eszközök optimalizálása, valamint a fenntarthatósági és élményközpontú elemek erősítése a jövőbeli marketingstratégiákban. 
695 |a Eger 
695 |a Hévíz 
695 |a turizmus 
695 |a turizmusmarketing 
695 |a Városmarketing 
700 1 |a Pálinkás Tamara  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53533/1/szakdolgozat%20F%C3%BCl%C3%B6p%20Vivien%20Laura%20SBKXIT.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53533/2/Biralat_Fulop_Vivien.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53533/3/Szakdolgozati%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20F%C3%BCl%C3%B6p%20Vivien%20Laura%20-%20P%C3%A1link%C3%A1s%20Tamara%20-%20k%C3%BCls%C5%91%20konzulens.pdf  |z Dokumentum-elérés