Esettanulmány - Gravír neked induló kisvállalkozás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Juhász Rebeka Barbara
További közreműködők: Daghistani Fadi Péter
Kovács Dr. Ildikó
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:esettanulmány
kisvállalkozások
szolgáltatásmarketing
versenyhelyzet
weboldal
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53534

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53534
005 20240222103344.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Juhász Rebeka Barbara 
245 1 0 |a Esettanulmány - Gravír neked induló kisvállalkozás  |c Juhász Rebeka Barbara  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Dolgozatomban a Gravír Neked induló kisvállalkozás sikeres piacra lépéséhez szükséges elemzéseket folytattam le. A kutatómunka célja a gravírozás, és az egyedi ajándékok szektorában fennálló versenyhelyzet, azon belül is négy kiválasztott versenytárs megismerése és bemutatása volt. A versenyhelyzet elemzés alapján ezekben a szektorokban több kisebb-közepes méretű vállalkozás versenyez a fogyasztókért. Közülük a Gravír Neked két tulajdonosa négyet emelt ki, a Gravír Expressz-t, az Ajándékbázis-t, a Gravox-ot és a Gravirozas.hu-t, a továbbiakban tehát erre a négy versenytársra koncentráltam a kutatást. Az elemzéseket a szolgáltatásmarketing 7P modellje alapján végeztem el, külön kitérve a vizsgált versenytársak, majd pedig a Gravír Neked jelenlegi helyzetére és gyakorlataira. Ezzel a módszerrel azokat a tényezőket igyekeztem feltárni, amiket a vállalkozás előnyére fordíthat, amivel kitűnhet a versenytársak közül. A vizsgálatok alapján a termék választékot illetően van szükség a legnagyobb és leggyorsabb fejlődésre, a jelenlegi rendkívül szűk termékkínálattal a Gravír Neked messze elmarad a versenytársak mögött. Ahhoz, hogy a fogyasztók megismerjék a vállalkozást fontos, hogy kiemelt figyelmet szenteljenek a tulajdonosok a promóciós tevékenységekre is. Az induló kisvállalkozásra jellemző alacsony költségvetés miatt az egyik, ha nem a leghatékonyabb az aktív közösségi média jelenlét és fizetett hirdetések lennének erre a célra. Ilyen módon kis költséggel is sok embert érhetnek el, ráadásul jól targetálhatók is a hirdetések. Az elemzések után a Canvas modell használatával meghatároztam a Gravír Neked értékajánlatát, ami elsődlegesen a teljesen egyéni, személyre szabott ajándéktárgyak gyors elkészítését, segítőkész, kedves hozzáállást és aktív online kommunikációt jelent. A felhasználói interjúk segítettek mélyebb betekintést nyerni a célcsoportot képező potenciális fogyasztók online vásárlási és ajándékozási szokásait illetően, illetve a vállalkozás jövőbeni weboldalával szemben támasztott követelményeket is jobban megismertük. Megerősítést nyert, hogy fontos, hogy sokféle fizetési és szállítási opció legyen elérhető a vásárlók számára a weboldalon. Néhány napnál hosszabb elkésztési és kiszállítási idő esetén a vállalkozás hátrányba kerülne a versenytárs cégekkel szemben, ugyanakkor az is fontos, hogy a megígért rövid határidőket tartaniuk is tudni kell a vásárlói elégedettséghez. Megjelenését és felépítését tekintve egy logikus, egyszerű, könnyen navigálható weboldalra van szüksége a vállalkozásnak. 
695 |a esettanulmány 
695 |a kisvállalkozások 
695 |a szolgáltatásmarketing 
695 |a versenyhelyzet 
695 |a weboldal 
700 1 |a Daghistani Fadi Péter  |e ths 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53534/1/Szakdolgozat_Juh%C3%A1sz%20Rebeka_Grav%C3%ADrNeked_Felt%C3%B6lthet%C5%91.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53534/2/DFP%20K%C3%BCls%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20Juh%C3%A1sz%20Rebeka%20Barbara%202023%20%C5%91szi%20f%C3%A9l%C3%A9v.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53534/3/KI%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20Juh%C3%A1sz%20Rebeka%20Barbara%202023%20%C5%91szi%20f%C3%A9l%C3%A9v.pdf  |z Dokumentum-elérés