Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Takács Dániel Patrik
További közreműködők: Jäckel Dr. Katalin
Molnár Maja
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Apple
cégstratégia
kereskedelem
marketing
marketingstratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53535

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53535
005 20240222103346.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Takács Dániel Patrik 
245 1 3 |a Az Apple marketingstratégiájának bemutatása Magyarországon  |c Takács Dániel Patrik  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A dolgozat aktualitását jelenti, hogy napjainkban az okoseszköz piac összes szegmense rohamos növekedésben van, ebből kifolyólag az okostelefonok is. Ahhoz képest, hogy az első mobiltelefon 1973-ban jelent meg, ezt követően az okostelefonok a kétezres évek elején már elérhetővé váltak. Hihetetlen látnunk azt, hogy évről-évre milyen nagy mértékű fejlődéseket látunk. A mai rohanó világban szinte elengedhetetlenné vált, hogy mindenki rendelkezzen egy okostelefonnal, hiszen az online jelenlét, mind a gazdaságban és magánéletben egy alapvető jelenségé vált, hiszen itt történik meg az információáramlás a leggyorsabb és legpontosabb formában. Az életünk minden részét folyamatosan egyre jobban szővik át ezek az eszközök, fizetni tudunk velük, a banki ügyeinket intézhetjük, e-maileket tudunk küldeni, vagy akár csak videóhívásban tudjuk a kapcsolatot tartani családunkkal és barátainkkal. Ebből kifolyólag egy nagyon fontos piaccá vált a vállalatok számára, hiszen nagy eséllyel minden ember célközönség lehet a megfelelő megszólítással. Ennek érdekében a vállalkozásoknak mostanában már nem elég a fejlett technológia alkalmazása meggyőző erőnek, hiszen az nem fogja az általános felhasználókat magával ragadni. Ebben a helyzetben vált kiemelkedővé a szakdolgozatom fő témáját jelentő márka az, Apple. Dolgozatom során a közgazdasági elemek mellett fontos lesz a technológiai fejlődések bemutatása, hiszen a kettő között ezen a piacon nagyon szoros a kapcsolat. Dolgozatom célja, megismerni a fogyasztók döntését, hogy könnyebben tudjuk őket behatárolni. Szeretném felmérni a vásárlók által elvárt igényeket az Apple-lel kapcsolatban, illetve, hogy milyen tényezők vannak hatással vásárlói döntéseikre. Végső soron szeretném megérteni azokat a marketingstratégiai elemeket, amelyek lojalitást teremtenek az ügyfelekben. 
695 |a Apple 
695 |a cégstratégia 
695 |a kereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a marketingstratégiák 
700 1 |a Jäckel Dr. Katalin  |e ths 
700 1 |a Molnár Maja  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53535/1/Tak%C3%A1cs_D%C3%A1niel_Patrik_H4WJI2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53535/2/B%C3%ADr%C3%A1lati%20lap_Tak%C3%A1cs%20D%C3%A1niel%20Patrik%20H4WJI2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53535/3/Taka%CC%81cs%20Da%CC%81niel%20Patrik%20H4WJI2%20ku%CC%88lso%CC%8B%20bi%CC%81ra%CC%81lat.pdf  |z Dokumentum-elérés