Az IKEA üzletek fogyasztói magatartását befolyásoló marketingtevékenységének elemzése

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Soós Boglárka
Other Authors: Halmai Dr. Tamás
Format: Thesis
Kulcsszavak:befolyásolás
fogyasztói magatartás
IKEA
in-sotre
marketingeszközök
marketingtevékenység
márkastratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53537
Description
Abstract:Dolgozatom célja, az IKEA üzletekben használt marketingtevékenységének bemutatása. Kutatásomban kitérek az in-store marketing fontosságára, megvizsgálom a különböző fogyasztói szokásokat, valamint elemzem az IKEA üzletekben alkalmazott értékesítési technikáit. Szakdolgozatomhoz kapcsolódó primer kutatásom annak részletesebb megértésére irányul, hogy az IKEA marketingtevékenysége milyen hatással van a fogyasztói magatartásra. Kvantitatív kutatást végzek, online kérdőíves formában, melyben az elemzett marketingtevékenység hatékonyságát vizsgálom meg. Kutatásom első felében elméleti megalapozást és helyzetértékelést végzek, második felében pedig annak folyamatát és eredményeit ismertetem.