A technikai fejlesztések szerepe a marketingben a SPAR Magyarország példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Banka Csaba Emánuel |
---|---|
Other Authors: | Erdei Csaba |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing online áruház online értékesítés technikai fejlesztés vállalat elemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53541 |
Similar Items
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin
: Lengyel Réka Evelin
Ökoturisztikai fejlesztések Magyarország nemzeti parkjaiban
: Laki Levente
: Laki Levente
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente
: Dézsi Medárd Levente
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita
: Szalai Renáta Rita
Emberi erőforrás menedzsment a multilevel marketingben a Forever Living Products példáján keresztül
: Végh Csaba
: Végh Csaba
Blockchain szerepe az ellátási láncban – A szervezeten belüli adaptáció validitása A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján keresztül bemutatva
: Magyar Péter
: Magyar Péter
Az internet szerepe a marketingben ingatlanirodákon keresztül
: Által Vivien
: Által Vivien
Hírességek szerepe a marketingben
: Vadál Dominik
: Vadál Dominik
Reklámügynökségek szerepe a marketingben
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
: Magdus Andrea
: Magdus Andrea
A közösségi média szerepe a vendéglátás-marketingben napjainkban, a The Bigfish étterem példáján keresztül
: Oláh Kitti Vivien
: Oláh Kitti Vivien
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Intelligens otthonok, technikai jelentés
: Egri Dániel
: Egri Dániel
Logisztikai rendszerek a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. központjában
: Máté Krisztina
: Máté Krisztina
A kreatív írás szerepe a marketingben a Soter-Line Oktatási Központ példáján keresztül bemutatva
: Boros Kitti Viktória
: Boros Kitti Viktória
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. működése és kereskedelmi gyakorlata
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
: Bánkuti Nikoletta Zsófia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. online marketing eszközeinek elemzése
: Szabó Olívia
: Szabó Olívia
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. zöldség-gyümölcs beszerzésének bemutatása
: Fessel Petra
: Fessel Petra
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. versenyképesség és fenntarthatósági vizsgálata
: Huszár-Elekes Adrienn
: Huszár-Elekes Adrienn
A mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Horváth Martin
: Horváth Martin
Technikai elemzésen alapuló kereskedési stratégiák
: Árvai Vanda
: Árvai Vanda
Az Európai Uniós fejlesztések szerepe Balatonkeresztúr életében
: Ambrus Attila
: Ambrus Attila
Az online felületek szerepe a marketingben
: Darabos Bettina
: Darabos Bettina
A technikai elemzés alkalmazása a devizakereskedelemben
: Jászolos Mihály
: Jászolos Mihály
Adatbázis Fejlesztések Verziókezelése
: Mikó Szabolcs Manó
: Mikó Szabolcs Manó
Vállalati arculat és imázs szerepe a marketingben reklámdekorációs eszközökön keresztül
: Puskás Dalma Tamara
: Puskás Dalma Tamara
Technikai újítások és a japán társadalom
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Kereskedési stratégiák a technikai elemzés alapján
: Tolnay Lajos
: Tolnay Lajos
A Regnum márka marketingstratégiája a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft-nél
: Lévai Dorina
: Lévai Dorina
A Spar Magyarország Kereskedelmi Kft működésének és franchise rendszerének elemzése
: Tóth Bernadett
: Tóth Bernadett
Áruátvétel folyamata a Spar Magyarország Kereskedelmi Kft. bicskei logisztikai központjában
: Józsa László
: Józsa László
A SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. áruátvételének vizsgálata logisztikai folyamatjavítás szempontjából
: Fordán Dorottya
: Fordán Dorottya
Az ostorcsapás effektus vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.-nél
: Hajdu Roland
: Hajdu Roland
Weboldal fejlesztés szerepe az online marketingben
: Bársony Dominika
: Bársony Dominika
Kategóriamenedzsment a Spar szupermarketekben
: Terbe Zsófia Anna
: Terbe Zsófia Anna
A vizuális megjelenés szerepe a digitális marketingben
: Fucskó Bence
: Fucskó Bence
A generatív mesterséges intelligencia szerepe a marketingben
: Csóka Ádám József
: Csóka Ádám József
A gamifikáció jelenléte és szerepe a marketingben
: Török Emese
: Török Emese
A fotográfia szerepe a marketingben A fogyasztói elköteleződést serkentő “vizuális mesék”
: Nagy Sándor Bence
: Nagy Sándor Bence
Similar Items
-
Technikai keresőoptimalizálás az online marketingben
: Lengyel Réka Evelin -
Ökoturisztikai fejlesztések Magyarország nemzeti parkjaiban
: Laki Levente -
A hűségakciók jelentőségének vizsgálata a SPAR példáján keresztül
: Szalai Renáta Rita -
Élelmiszer-kiskereskedelem online marketingkommunikációja a Spar példáján keresztül
: Dézsi Medárd Levente -
Értékesítésösztönző eszközök hatékonyságának vizsgálata a SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. példáján
: Szalai Renáta Rita