Generációs különbségek a borfogyasztás tekintetében Magyarországon

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Pálmai Petra
Other Authors: Szabó Fanni
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:borfogyasztás
bormarketing
boros címke
generációs különbségek
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53549
Description
Abstract:A kutatás célja a generációs különbségek feltárása a borfogyasztás tekintetében, figyelembe véve a korcsoportok eltérő hozzáállását, fogyasztási szokásait, valamint a nemek közötti, illetve az iskolai végzettség okozta esetleges különbségeket. Az első hipotézis szerint a fiatalabb generációk (Y, Z) nagyobb rendszerességgel vásárolnak bort, ugyanakkor fogyasztási szokásaik eltérnek az idősebb generációktól. A második hipotézis szerint a bor címkéje nagy mértékben befolyásolja az adott termék megvásárlását. Mindezek alátámasztására egy kérdőíves kutatás és három mélyinterjú áll rendelkezésre.