In-store eszközök hatékonysága

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: File Flóra
Other Authors: Polyák Anna
Totth Dr. Gedeon
Format: Thesis
Kulcsszavak:hatékonyság
hulladék újrahasznosítás
kereskedelem
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53559
Description
Abstract:Az FMCG vállalatok marketingköltségük kevesebb, mint 5 százalékát költik az üzleten belüli POS megjelenésekre. Ezt a döntést sok esetben indokolhatja, hogy az üzleten belüli marketing eszközök nagy része hagyományos, nyomtatott formában készül, illetve, hogy a médiamix legnagyobb részét még mindig a TV megjelenés tölti ki. A következőkben szeretném bemutatni ezek ellenére, témámnak miért mégis az in-store eszközök hatékonyságát választottam.Dolgozatomban mélyinterjúk segítségével, szeretném bemutatni, a különböző POS eszközök hatékonyságát, előnyeit, illetve hátrányait. Interjú alanyaim között fog szerepelni több FMCG vállalat trade marketing menedzsere. Ezen felül egy adott kampány hatékonyságát is bemutatom diagrammok segítségével. Szakdolgozatommal szeretnék rámutatni, hogy a hagyományos marketing felületek még mindig ugyanannyira releváns eszközök a marketing területén, mint az egyre népszerűbb digitális eszközök. Kielégítik az igényeket, a bizalom, ezen kívüla stabilitás érzetét keltik,valaminthosszú évek során bizonyították az értéküket. További célom, hogy bemutassam, hogy mennyire jelentős a hatékonyságmérés a trade marketing tevékenységekhez kapcsolódóan, melyet még sajnos a trade marketinget jól működtetővállalkozásokiscsupánhellyel-közzel alkalmaznak. A hatékonyság vizsgálat esetén FMCG vállalatok POS kampányait fogom elemezni. Ezekben az elemzésekben az adott termékek fogyásai adatait is felfogom feltüntetni, a bázis időszakban, a kampány időszakban, illetve az azt követő kontroll időszakban.