In-store eszközök hatékonysága

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: File Flóra
További közreműködők: Polyák Anna
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:hatékonyság
hulladék újrahasznosítás
kereskedelem
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53559

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53559
005 20240222103422.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a File Flóra 
245 1 0 |a In-store eszközök hatékonysága  |c File Flóra  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az FMCG vállalatok marketingköltségük kevesebb, mint 5 százalékát költik az üzleten belüli POS megjelenésekre. Ezt a döntést sok esetben indokolhatja, hogy az üzleten belüli marketing eszközök nagy része hagyományos, nyomtatott formában készül, illetve, hogy a médiamix legnagyobb részét még mindig a TV megjelenés tölti ki. A következőkben szeretném bemutatni ezek ellenére, témámnak miért mégis az in-store eszközök hatékonyságát választottam.Dolgozatomban mélyinterjúk segítségével, szeretném bemutatni, a különböző POS eszközök hatékonyságát, előnyeit, illetve hátrányait. Interjú alanyaim között fog szerepelni több FMCG vállalat trade marketing menedzsere. Ezen felül egy adott kampány hatékonyságát is bemutatom diagrammok segítségével. Szakdolgozatommal szeretnék rámutatni, hogy a hagyományos marketing felületek még mindig ugyanannyira releváns eszközök a marketing területén, mint az egyre népszerűbb digitális eszközök. Kielégítik az igényeket, a bizalom, ezen kívüla stabilitás érzetét keltik,valaminthosszú évek során bizonyították az értéküket. További célom, hogy bemutassam, hogy mennyire jelentős a hatékonyságmérés a trade marketing tevékenységekhez kapcsolódóan, melyet még sajnos a trade marketinget jól működtetővállalkozásokiscsupánhellyel-közzel alkalmaznak. A hatékonyság vizsgálat esetén FMCG vállalatok POS kampányait fogom elemezni. Ezekben az elemzésekben az adott termékek fogyásai adatait is felfogom feltüntetni, a bázis időszakban, a kampány időszakban, illetve az azt követő kontroll időszakban. 
695 |a hatékonyság 
695 |a hulladék újrahasznosítás 
695 |a kereskedelem 
695 |a marketing 
695 |a marketingeszközök 
695 |a marketingkommunikáció 
700 1 |a Polyák Anna  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53559/1/File%20Fl%C3%B3ra-D8LQJ9.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53559/2/M%C3%A9lyinterj%C3%BA%20%C3%A1tirat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53559/3/B%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53559/4/File%20Fl%C3%B3ra.pdf  |z Dokumentum-elérés