A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyarossy István
További közreműködők: Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Szeles Péter Milán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:influenszer marketing
közösségi média
tartalommarketing
társasjáték
társasjáték iparág
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53565

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53565
005 20240222103433.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Magyarossy István 
245 1 2 |a A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing  |c Magyarossy István  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a ABSZTRAKTDiplomadolgozatom központi témája, hogy az influenszer marketing és a tartalommarketing mennyiben tud részt venni egy termék sikerességében. A vizsgált termék az asztali, táblás társasjátékok a magyarországi piacon. A dolgozat célja, hogy három hipotézisen keresztül ezt a központi témát körüljárja, és választ kapjak arra, hogy a fentebb említett marketingtechnikák ezen a piacon mennyire lehetnek hatékonyak. A három megállapítás, ami kapcsán a kutatásokat végeztem a következők: - A társasjátékozás népszerű időtöltés Magyarországon, egy társasjáték sikeréhez hozzájárul az influenszer marketing, egy társasjáték sikeréhez hozzájárul a tartalommarketing. A dolgozat első felében releváns és aktuális szakirodalom feldolgozása segítségével a következő szakterületeket mutattam be: - Elmélyedtem többek között az influenszer marketing, a tartalommarketing területén, elemeztem nemzetközi kutatások alapján a közösségi média jelentőségét, és tanulmányoztam, leírtam a mai marketing legfrissebb és legfontosabb trendjeit. A dolgozatban - feldolgoztam és leírtam a magyarországi társasjátékos piacot, bemutattam a piac meghatározó szereplőit, részletesen elemeztem a kínálati és a keresleti oldalt, valamint hogy a szereplők milyen marketingtechnikákkal próbálják befolyásolni célpiacukat. Ezen a részen átfogóan elemeztem, milyen trendek hatottak az elmúlt évben mind a nemzetközi, mind a hazai társasjátékos iparágra, és milyen lehetőség lehet még a növekedésre. A dolgozat második fele a primer kutatási részt tartalmazza, mely két vizsgálati módszerből állt. Az egyik vizsgálati módszer keretében hat darab mélyinterjút készítettem társasjátékos iparági szereplőkkel, a másik kutatási módszerem egy online kérdőíves megkérdezés volt, melyet 500 fős mintán végeztem el. A kérdőíves kutatás során az volt a célom, hogy kiderüljön a minta kapcsán, hogy a kitöltők milyen attitűddel rendelkeznek a társasjátékokhoz köthetően, elsősorban milyen tényezők fontosak nekik egy játék kiválasztásában, hogyan befolyásolják vásárlói döntéseiket az influenszer marketing és tartalommarketing technikák. Ezen túlmenően fontos része volt a kutatásnak, hogy megtudjam honnan szerzik a válaszadók információikat a társasjátékokhoz köthetően. Ezekből az adatokból statisztikai elemzéseket végeztem, és ennek eredményeképpen igazolásra kerültek a hipotéziseim, mely szerint a társasjátékozás népszerű tevékenység Magyarországon, egy játék sikeréhez pedig nagyban hozzájárulnak az alkalmazott influnszer marketing és tartalommarketing technikák, és ezeket az következtetéseket a mélyinterjúk eredményei is alátámasztották. 
695 |a influenszer marketing 
695 |a közösségi média 
695 |a tartalommarketing 
695 |a társasjáték 
695 |a társasjáték iparág 
700 1 |a Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc  |e ths 
700 1 |a Szeles Péter Milán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53565/1/Diplomadolgozat_Magyarossy_2023.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53565/2/Magyarossy%20Istv%C3%A1n%20PV%C3%81%20pdf.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53565/3/Szakdolgozat%20b%C3%ADr%C3%A1lat%20-%20Magyarossy%20Istv%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés