A magyarországi társasjátékos piac marketing szemmel, fókuszban az influenszer- és tartalommarketing
Saved in:
Main Author: | Magyarossy István |
---|---|
Other Authors: |
Papp-Váry Dr. Árpád Ferenc
Szeles Péter Milán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | influenszer marketing közösségi média tartalommarketing társasjáték társasjáték iparág |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53565 |
Similar Items
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta
: Resetár Margaréta
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra
: Patay Natália Nóra
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda
: Kocsis Gerda
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin
: Molnár Martin
Tartalommarketing a közösségi médiában
: Birizdó Réka
: Birizdó Réka
Az influenszer marketing hatása a magyarországi B2C e-kereskedelemre
: Gazdag Dorottya
: Gazdag Dorottya
Magyarországi kávémárkák fogyasztói szemmel
: Horváth Zoltán
: Horváth Zoltán
Tartalommarketing - avagy a rejtett reklám
: Grodtkovszky Aletta
: Grodtkovszky Aletta
Tartalommarketing szerepe a hazai gyógyszeriparban
: Vaszi Emőke
: Vaszi Emőke
Influenszer marketing lehetőségei és kihívásai a szépségiparban
: Mezei Melinda Anita
: Mezei Melinda Anita
A tartalommarketing és a SEO kapcsolata
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül
: Tóth Csilla
: Tóth Csilla
Influenszer együttműködések a reklámpiacon
: Véber Cintia
: Véber Cintia
Az influenszer marketing hatása a vásárlói döntéshozatalra a divatiparban
: Szomszéd Réka
: Szomszéd Réka
KELET- KÖZÉP EURÓPAI SSC PIAC FEJLŐDÉSI TENDENCIÁINAK BEMUTATÁSA, FÓKUSZBAN A MAGYAR SSC PIAC ELEMZÉSÉVEL
: Kálmándy-Pap Kriszta
: Kálmándy-Pap Kriszta
A magyarországi vagyonkezelési piac
: Kokas Norbert
: Kokas Norbert
Facebook marketing - fogyasztói szemmel
: Fenyvesi Laura
: Fenyvesi Laura
A tartalommarketing használata a Ceva Phylaxia példáján
: Hlavács Vanda
: Hlavács Vanda
Facebook tartalommarketing a személyes öngondoskodás nevű oldalon
: Kántor Orsolya
: Kántor Orsolya
Az online és a tartalommarketing elméleti és gyakorlati alapvetései
: Szécsényi Dorottya
: Szécsényi Dorottya
Banki alkalmazások marketingjének hatása a fogyasztókra, fókuszban az Erste Bank George alkalmazása
: Magyarossy Fanni
: Magyarossy Fanni
A tartalommarketing és a public relations kapcsolatának vizsgálata
: Bezdány Gréta
: Bezdány Gréta
Újszerű marketingkommunikációs megoldások - Az UGC és az influenszer marketing szerepe napjainkban
: Simán Roxána
: Simán Roxána
Az influenszer marketing szerepe a 21. században és alkalmazása a gyakorlatban
: Vécsei Bence Tibor
: Vécsei Bence Tibor
Szakember vagy influenszer avagy az influenszerek és a fogyasztói döntéshozatal összefüggései az egészségtudatosság terén
: Suba Vanda
: Suba Vanda
Influenszer marketing és content marketing a női fitnesz világban a Myprotein példáján keresztül
: Szabó Éva
: Szabó Éva
Tartalommarketing a közösségi médiában a B2B piacon
: Nagy Bogáta Luca
: Nagy Bogáta Luca
Magyarországi adózás - fókuszban az elektronikus adóbevallás
: Székely Ágnes
: Székely Ágnes
Marketing trükkök avagy biztosítás üzleti szemmel
: Géczi László
: Géczi László
Az influenszer marketing hatása a Z és Y generációkra 3 online platform tükrében
: Kuna Katalin
: Kuna Katalin
Tartalommarketing - Régi-új stratégia a marketingben. Tartalomfogyasztási szokások vizsgálata az agrárszektorban
: Madarász Lilla
: Madarász Lilla
Az influenszer marketing hatása a fogyasztói magatartásra a divatcikkeket árusító kis-és nagykereskedelmekre fókuszálva
: Tóth Boglárka Sára
: Tóth Boglárka Sára
A dormakaba Zrt trade marketing tevékenysége a hazai kiskereskedelmi piacon
: Magyarossy István
: Magyarossy István
Az ingatlanpiac pénzügyi szemmel
: Kocsis Erika
: Kocsis Erika
Hitelesség és hatékonyság erősítése az influenszer marketingben - Valóság és Illúziók
: Czotter Réka Kata
: Czotter Réka Kata
Magyarország fővárosa, Budapest, külföldi és magyar szemmel
: Horváth Bánk István
Published: (2014)
: Horváth Bánk István
Published: (2014)
A közösségi média oldalak és az influenszer marketing hatása a Z, Y és X generáció vonatkozásában
: Rékasi Noémi
: Rékasi Noémi
Az influenszer- és celebritásmarketing hitelességalapú vizsgálata a Hell energiaital példáján keresztül
: Rövid Beatrix Alexandra
: Rövid Beatrix Alexandra
A videojátékok gazdasági szemmel
: Krankovics Gábor
: Krankovics Gábor
A beszerzés gazdálkodói szemmel
: Sebők Zsófia
: Sebők Zsófia
Similar Items
-
Tartalommarketing. Tartalommarketing stratégia
: Resetár Margaréta -
Tartalommarketing az Instagramon
: Patay Natália Nóra -
Influenszer marketing a divatiparban Magyarországon
: Kocsis Gerda -
Influenszer marketing hatása Z generációra
: Molnár Martin -
Tartalommarketing a közösségi médiában
: Birizdó Réka