A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hetesi Zsanett
További közreműködők: Máté Dr. Zoltán
Varga-Tari Sarolta
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:7P modell
Aida
cirkusz
fogyasztói magatartás
marketingtevékenység
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53567

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53567
005 20240222103436.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Hetesi Zsanett 
245 1 2 |a A Fővárosi Nagycirkusz és marketingtevékenységének befolyásoló hatása a fogyasztókra  |c Hetesi Zsanett  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom során szekunder és primer kutatást végeztem. Szekunder kutatásom alatt a Fővárosi Nagycirkusz történetét bemutatva a cég korábban használt marketing eszközeit kerestem és vizsgáltam. Továbbá a szolgáltatások által használt marketingeszközöket , azaz a 7P-t fejtettem ki és rávetítettem a cirkuszra is. Majd primer kutatásom, egy kvantitatív kutatás volt, azon belül is megkérdezéses, azaz egy kérdőív keretein belül kerestem kérdéseimre a választ. Többek között arra, hogy milyen marketing eszközökre figyelnek fel a mai világban az emberek, ha kimondottan cirkuszról van szó. Továbbá, hogy a Fővárosi Nagycirkusz mennyire tart lépést a mai világgal technológiai újításaival és mik az elvárásaik egy ilyen régóta működő kulturális intézménnyel szemben a vásárlóknak.Dolgozatom során a Fővárosi Nagycirkusz célcsoportját vizsgálva megismertem azokat az elvásárásokat, illetve fájdalompontokat, amin a cirkusznak változtatnia kell.Kérdésemre, hogy lépést kell-e tartania a cirkusznak a rohanó világgal, a válasz, igen. De nem a versenytársak, hanem a fogyasztók igényeinek kielégítése érdekében. Továbbá mind online és offline hirdetési felületeket is használnia kell a Fővárosi Nagycirkusznak, ha maximalizáni szeretné a látogatók elérését ugyan is nem a profitmaximalizálás a célja a cégnek, hanem a cirkuszművészet hirdetése és megszerettetése az emberekkel. 
695 |a 7P modell 
695 |a Aida 
695 |a cirkusz 
695 |a fogyasztói magatartás 
695 |a marketingtevékenység 
700 1 |a Máté Dr. Zoltán  |e ths 
700 1 |a Varga-Tari Sarolta  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53567/1/Hetesi%20Zsanett_A87T5M.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53567/2/Nyilatkozat%20a%20szakdolgozat%20st%C3%A1tusz%C3%A1r%C3%B3l.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53567/3/Hetesi%20Zsanett.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53567/4/Hetesi_Zsanett_biralat_kulso_konzulens.pdf  |z Dokumentum-elérés