A zene hatása az országimázsra Dél-Korea és a K-Pop példája
Elmentve itt :
| Szerző: | Krizsán Virág |
|---|---|
| További közreműködők: |
Gajzágó Dr. Éva Judit
Szabó Edit |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Dél-Korea interjúk kérdőíves felmérés országimázs zene |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53569 |
Hasonló tételek
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra
: Erdős Dóra
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia
: Farkas Cintia
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca
: Majoros Luca
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura
: Szabó Laura
A zene befolyásoló ereje márka és zene kapcsolata a magyar fogyasztók szemszögéből
: Bognár Kata
: Bognár Kata
A k-pop és a közösségi média szerepe Dél-Korea turisztikai vonzerejében
: Járosi Kitti Dominika
: Járosi Kitti Dominika
Idolok és zene Marketingkommunikációs stratégiák a japán piacon
: Nemes Márton Dénes
: Nemes Márton Dénes
Zene, ipar. A siker ára
: Lőrincz Orsolya
: Lőrincz Orsolya
A zene, mint pénzkeresési forma
: Szabó Botond
: Szabó Botond
Az időskorúak művelődési lehetőségei. A zene hatása az időskorúak életére.
: Makk Adrienn
: Makk Adrienn
Zene, és testi-lelki egészség
: Lovas Zsanett
: Lovas Zsanett
A klasszikus zene hatása a mainstream és az alternatív turizmusra
: Donyec István János
: Donyec István János
A zene hatása a fogyasztói magatartásra és a reklámiparra
: Tamasik Péter László
: Tamasik Péter László
Zene nélkül az élet tévedés lenne
: Berényi Kitti
: Berényi Kitti
A zene szerepe a TV-reklámokban
: Freund Zita
: Freund Zita
A digitális zene terjesztése marketing szempontból
: Kuti Csaba
: Kuti Csaba
Dél-Koreai lemezkiadók marketing stratégiája és a K-pop rajongók fogyasztói magatartása
: Zlatzky Fruzsina Virág
: Zlatzky Fruzsina Virág
A katarzis hatásvizsgálata a zene- és színházművészetben
: Dányi Eszter Anna
: Dányi Eszter Anna
The effect of K-pop on South Korea’s inbound tourism and destination image
: Bicskei Bianka
: Bicskei Bianka
A zenés szórakozóhelyek változása és jövőképe Budapesten
: Remsei Alex Bence
: Remsei Alex Bence
A zene és játék közösségfejlesztő jógyakorlatainak vizsgálata
: Nógrádi Gergely
: Nógrádi Gergely
A zene streaming szolgáltatások használatának vizsgálata Magyarországon
: Kovács Bence
: Kovács Bence
Magyar Zene Háza bemutatása, a kultúraközvetítés tükrében
: Gulyás Péter
: Gulyás Péter
A marketingkommunikáció jelentősége és eszközei az elektronikus zene világában
: Oláh Tímea
: Oláh Tímea
A klasszikus zene turisztikai hasznosítása Budapesten és Bécsben
: Deme dr. Orsolya
: Deme dr. Orsolya
Zene, mint csoportképző tényező a Z generáció körében
: Szécsi Barbara
: Szécsi Barbara
Internet rádiózás a digitális világban, avagy zene kattintásra...
: Gergics Dániel
: Gergics Dániel
Elektronikus zene profilú klub üzleti és marketing terve
: Zádori László
Megjelent: (2014)
: Zádori László
Megjelent: (2014)
A digitális zene elterjedése és a streaming szolgáltatások térnyerése
: Ruttner Tamara
: Ruttner Tamara
"Zaj, nem zene" A zajzene kommunikációja és ellenkultúrális narratívái
: Bolyky Stefan
: Bolyky Stefan
A zene, mint közösségfejlesztési eszköz-Fókuszban a Z generáció
: Pénzes Bianka Mária
: Pénzes Bianka Mária
A zene, mint kommunikációs elem a filmművészetben és a médiában
: Sas Gabriella
: Sas Gabriella
A konzervtől a slágerig avagy A zene szerepe a reklámozásban
: Tajti Marianna
: Tajti Marianna
Utazás A Zene Hullámain - A Zenei Élmény, Mint Turisztikai Vonzerő
: Hollódy Molli Fanni
: Hollódy Molli Fanni
Barátok és családok fesztiválja Tatán – avagy víz, zene, virág fesztivál
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
: Formádi Katalin, et al.
Megjelent: (2019)
Az 1980-as évek magyar underground zene dalszövegeinek társadalmi és politikai vonatkozásai, kölcsönhatása
: Watti Dr Nermin
: Watti Dr Nermin
A klezmer zene egyedi kommunikációja / Egy szubkultúra létrejötte, majd átalakulása Magyarországon
: Biró Eszter
: Biró Eszter
Csavard fel a hangerőt avagy Hogyan használjuk a zene erejét a márkaépítésnél?
: Veres Tamás
Megjelent: (2013)
: Veres Tamás
Megjelent: (2013)
A zene és zenész közönséglétrehozó szerepe a médián keresztül Hogyan alakul a zenész által a social média közösségi térélménnyé
: Kuremszki Dorottya
: Kuremszki Dorottya
Hasonló tételek
-
A Red Bull Air Race országimázsra és turizmusra gyakorolt hatása
: Erdős Dóra -
A K-pop jelenléte és hatása Dél-Korea nyilvános diplomáciájában
: Szabó Laura -
Dél-Korea kulturális turizmusa a k-pop és a k-drámák hatására
: Farkas Cintia -
A szórakoztatóipar és a koreai pop hatása Dél-Korea turizmusára
: Majoros Luca -
A K-pop jelenléte Dél-Korea nyilvános diplomáciájában és azon túl
: Szabó Laura