A digitális pénzügyi szolgáltatások hatása a 18-25 év közötti fiatalok pénzügyi szokásaira
Saved in:
Main Author: | Hajnal Olivér |
---|---|
Other Authors: | Széphegyi-Jónás Anna |
Kulcsszavak: | bank digitális bank fintech nyílt bankolás pénzügyi szolgáltatások |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53580 |
Similar Items
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka
: Szakállas Boglárka
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária
: Berecz Annamária
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina
: Szikszai Edina
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla
: Bennárik Csilla
Az egészséges táplálkozás a 25-35 év közötti nők körében
: Borbély Anita
: Borbély Anita
A bevásárlóközpontok hatása a fiatalok fogyasztói szokásaira
: Radnai Klára
: Radnai Klára
A 18-25 év közötti egyetemi és főiskolai hallgatók vásárlási szokásainak vizsgálata a feladat- és élményorientált vásárlás, az impulzusvásárlás és az árérzékenység szemszögéből
: Rusnáková Barbara
: Rusnáková Barbara
A 18-25 éves korosztály fogyasztói szokásainak elemzése és összevetése Zalaegerszeg turisztikai kínálatával
: Tormássy Laura
: Tormássy Laura
Az energiaitalok elterjedésének hatása a fiatalok alkoholfogyasztási szokásaira
: Kapás Erika
: Kapás Erika
Életstílusjegyek a 18-24 éves fiatalok körében
: Pálmai Bence
: Pálmai Bence
Influenszerek hatása a 20 és 25 év közötti nők fogyasztói magatartására és márkahűségére a kozmetikumok világában
: Papa Ines
: Papa Ines
A közösségi média hatása a magyar fiatalok utazási szokásaira
: Bleszity Dóra
: Bleszity Dóra
A DiscoverEU program hatása a fiatalok utazási szokásaira
: Machó Bíborka Maja
: Machó Bíborka Maja
A Facebook hatása a 14-20 éves fiatalok kapcsolattartási szokásaira
: Balogh-Szőr Anita
: Balogh-Szőr Anita
Magyarországi fesztiválok kialakulása, története és hatása a fiatalok kulturális szokásaira
: Dankovics Koppány
: Dankovics Koppány
A hazai fiatalok (18-30 év közöttiek) fesztivál látogatási szokásai, keresleti igényeinek bemutatása és elemzése
: Rózsa Rebeka
: Rózsa Rebeka
A közösségi média marketing felülete, az influenszerek hatása a fiatalok vásárlási szokásaira
: Szabó Tamás Károly
: Szabó Tamás Károly
A magyar gasztronómia vonzereje a külföldi fiatalok (18-35 évesek) szerint
: Patai Tímea Margit
: Patai Tímea Margit
A digitális pénzügyi szolgáltatások demokratizálódásának és globalizálódásának hatása a transznacionális migrációra
: Berta Péter
Published: (2024)
: Berta Péter
Published: (2024)
Lengyelország és Európa - 25 év politikai, gazdasági és kulturális változásai
: Fodor-Mózes Barbara
: Fodor-Mózes Barbara
A 14-18 éves fiatalokat nevelő családok pénzügyi tudatossága
: Todorov Ráhel
: Todorov Ráhel
A Zwack Unicum Szilva likőr fogyasztói, vásárlási szokásainak vizsgálata a 25-30 éves fiatalok körében
: Böröcz Norbert
: Böröcz Norbert
Örökbefogadási trendek az elmúlt 25 évből
: Szűcs Natália
: Szűcs Natália
A nemzeti és diszkont légitársaságok közötti verseny hatása az utazók jelenlegi és jövőbeni fogyasztási szokásaira
: Becsei-Varga Tímea
: Becsei-Varga Tímea
Banki rendszerek, elektronikus pénzügyi szolgáltatások a CIB Banknál
: Csukárdi Rajmund Olivér
: Csukárdi Rajmund Olivér
Reklámok hatása a gyermekek vásárlási szokásaira
: Talapka Petra Lili
: Talapka Petra Lili
A 20 és 35 év közötti fiatalok megtakarítási hajlandósága hazánkban 2017 és 2022 között
: Treplán Liza
: Treplán Liza
A generációk közötti digitális egyenlőtlenségek
: Winter Dóra
: Winter Dóra
A gyermekvállalás hatása a nők médiafogyasztási szokásaira
: Németh Alexandra
: Németh Alexandra
A digitális banki szolgáltatások Magyarországon
: Tóth Mónika Eszter
: Tóth Mónika Eszter
Kiemelkedő sportrendezvények hatása a társadalom sportolási szokásaira
: Csikós Máté Márk
: Csikós Máté Márk
A magyarországi szervezett turizmus változásai az elmúlt 25 évben
: Nagy Éva Ilona
Published: (2014)
: Nagy Éva Ilona
Published: (2014)
Profi teniszezők hatása az amatőr teniszezők vásárlási szokásaira
: Bartosik Réka
: Bartosik Réka
25-Year Odyssey in the World of Country Branding Overcoming Challenges and Celebrating Triumphs – 10 Lessons Based on Theory and Practice
: Papp-Váry Árpád
Published: (2024)
: Papp-Váry Árpád
Published: (2024)
A táncsport közösségépítő szerepe a 17-25 éves korosztály körében
: Horváth Adrienn
: Horváth Adrienn
A devizaválság hatása a magyar lakossági szféra fogyasztási szokásaira
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
A közösségi média hatása a környezettudatos fogyasztók vásárlási szokásaira
: Czakó Anita
: Czakó Anita
A digitalizáció hatása a Z generáció elektronikai eszközvásárlási szokásaira
: Qu Éva
: Qu Éva
Vendéglátóhelyek online marketingkommunikációja és fiatalok kávéfogyasztási szokásai közötti összefüggések vizsgálata
: Tarpataki Zita
: Tarpataki Zita
Similar Items
-
A közösségi médiában közzétett vizuális tartalmak hatása a turisztikai fogyasztói döntéshozatalra a 18-25 év közötti fiatalok körében
: Szakállas Boglárka -
A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében
: Berecz Annamária -
A funkcionális müzliszeletek fogyasztói megítélése a budapesti 18-30 év közötti fiatalok körében
: Szikszai Edina -
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla -
A 25 éves kor alatti fiatalok pénzügyi megtakarításai és tájékozottsága
: Bennárik Csilla