A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kiss Luca
További közreműködők: Popol Márta
Totth Dr. Gedeon
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:sport
sportmarketing
Székesfehérvár
szponzorálás
város
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53581

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53581
005 20240222103457.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Kiss Luca 
245 1 2 |a A sportmarketing és Székesfehérvár városmarketingjének egymásra gyakorolt hatása  |c Kiss Luca  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a A szakdolgozatom írása során célomként tűztem ki, hogy az alábbi kérdésekre választ kapjak:A város milyen módon járul hozzá az élsportok támogatásához és ezt, miként fordítja a saját javára? Szeretném megtudni, hogy a város, hogyan támogatja az egyesületeket és miért éri meg a sok élvonalbeli csapat finanszírozása, megtérül-e a befektetett energia és pénz.Milyen reklámeszközöket használnak a város szempontjából meghatározó sportágak?A város különböző egyesületeinek PR stratégiája mennyire egyezik egymással, illetve miben különböznek?A röplabda helyzete hol van a városon belül és annak a MÁV Előre SC PR stratégiája?Ahhoz, hogy a kérdéseimre választ kapjak empirikus kutatást végeztem, a város alpolgármesterétől a Kommunikációs osztályvezetőn át a különböző egyesületek vezető pozícióban lévő embereivel folytattam interjút.A kutatásom során az alábbiakat állapítottam meg:Avárosimázsalappillére a sport és a városkommunikációban erős szerepe van. A támogatása közé sorolható a Sportmajális rendezvény, Székesfehérvár Sportjáért Díj létrehozása, a különbözőnépünnepélyek. Jelentős sportfinanszírozás tapasztalható a városban, amelyek jelentős részét saját javára is tudja fordítani. A reklámeszközök túlnyomó része a social média felületen történik. A sportegyesületek stratégiája nagyrészben megegyezik, a röplabda helyzete egyre inkább javul a városon belül. 
695 |a sport 
695 |a sportmarketing 
695 |a Székesfehérvár 
695 |a szponzorálás 
695 |a város 
700 1 |a Popol Márta  |e ths 
700 1 |a Totth Dr. Gedeon  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53581/1/LUCA-SZAKDOLGOZAT-dec2.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53581/2/SzakdolgozatBiralat_KissLuca_KulsoKonzulens.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53581/3/Kiss%20Luca.pdf  |z Dokumentum-elérés