Érzelmek a vásárlói döntéshozatalban A szeretet, mint a márkák éltetője
Elmentve itt :
| Szerző: | Simon Nóra |
|---|---|
| További közreműködők: | Totth Dr. Gedeon |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | Érzelem Döntéshozatal Márkahűség Vásárlói magatartás |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/5359 |
Hasonló tételek
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna
: Császi Anna
Érzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben
: Vetró Bernadett Lilla
: Vetró Bernadett Lilla
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz
: Takács Mercédesz
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili
: Kardos Lili
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer
: Telbisz Dzsenifer
A környezettudatosság jelentőségének vizsgálata a vállalati CSR-ban és vásárlói döntéshozatalban kozmetikumok esetén
: Bagi Beáta
: Bagi Beáta
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
A pénzügyi döntéshozatal pszichológiája – érzelmek és befektetések
: Borbás Dániel
: Borbás Dániel
Márkavarázs, avagy az érzelmek szerepe a fogyasztói döntéshozásban
: Fellner Fanni
: Fellner Fanni
Kulturális értékek, érzelmek és motivált gondolkodás CULTURAL VALUES, EMOTION AND MOTIVATED COGNITION
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2023)
: Thuma Orsolya
Megjelent: (2023)
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Bangó Bettina Andrea
: Bangó Bettina Andrea
Innováció a döntéshozatalban-BI adatvizualizáció
: Császár Dalma Gabriella
: Császár Dalma Gabriella
Influencerek hatása a vásárlási döntéshozatalban
: Székely Hanna
: Székely Hanna
Mérhető a szeretet? Márkák a lovemarks tükrében
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
Mennyit érnek az érzelmek? – Érzelmi munka a pénzügyi szolgáltatásban
: Sztranyánszki László
: Sztranyánszki László
A védjegyek szerepe a fogyasztói döntéshozatalban.
: Bodon Bence
: Bodon Bence
Az érzelmek szerepe a befolyásolásban a TikTok utazási kampányok esetében
: Koroknai Kíra
: Koroknai Kíra
Az Üzleti Intelligencia szerepe a vállalati döntéshozatalban
: Erdélyi Bence
: Erdélyi Bence
Az Influencerek Hitelességének Szerepe a Vásárlási Döntéshozatalban
: Varga-Piskor Dorina
: Varga-Piskor Dorina
A számviteli információs rendszer szerepe a vezetői döntéshozatalban
: Széplaky Anita
: Széplaky Anita
A márkázás és márkahűség szerepe a fogyasztói döntéshozatalban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Az online marketingkommunikáció szerepe az utazással kapcsolatos döntéshozatalban.
: Karancsi Dorottya Anna
: Karancsi Dorottya Anna
Az érzelmek szerepe a marketingben, avagy a szeretetmárkák bemutatása a Milka példáján keresztül
: Magdus Andrea
: Magdus Andrea
Az önköltségszámítás szerepe a vállalati döntéshozatalban elmélet és gyakorlat az UNICON Zrt. példáján keresztül
: Tárca-Lindenberger Zita
: Tárca-Lindenberger Zita
Az adatok és az adatvizualizáció szerepe a marketing döntéshozatalban
: Tóth Péter
: Tóth Péter
Megható érzelmek vagy követőnövelő promóciók, avagy hogyan alakult át napjainkra az emocionális reklámok piaca?
: Takács Kitti Klaudia
: Takács Kitti Klaudia
Influenszerek hatása a vásárlási döntéshozatalban (Közösségi média platformok legnagyobb hátrányai)
: Barta Laura Lili
: Barta Laura Lili
Az üzleti intelligencia eszközök szerepe és alkalmazása a vállalati döntéshozatalban
: Varga Patrik
: Varga Patrik
Online vásárlói viselkedés
: Tabajdi Lajos
: Tabajdi Lajos
Az intuíció, a torzítások és a hitelválság szerepe a vezetői döntéshozatalban
: Kósa Tamás
: Kósa Tamás
A pénzáram előrejelzés kihívásai és megoldásai, és szerepük a vezetői döntéshozatalban
: Szilvási Éva Evelin
: Szilvási Éva Evelin
A betegek bevonása, részvételük a terápiás döntéshozatalban – egy empirikus kutatás eredményei
: Antal Anita, et al.
Megjelent: (2016)
: Antal Anita, et al.
Megjelent: (2016)
A hitelkártyák használati és vásárlói szokásainak elemzése hazánkban
: Papp Nóra
: Papp Nóra
Az önköltségszámítás szerepe a vezetői döntéshozatalban egy szolgáltató cég példáján keresztül
: Novák Renáta
: Novák Renáta
AI in BI - A mesterséges intelligencia jelentősége az üzleti intelligenciában és döntéshozatalban
: Gyetvai Emili
: Gyetvai Emili
Érzelmek és élmények a munkahelyen − Az érzelmi intelligencia és a flow élmény kapcsolata egy multinacionális környezetben
: Strobl Laura
: Strobl Laura
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Influencerek hatása a vásárlói döntésekre
: Bóta Áron
: Bóta Áron
Az önköltségszámítás folyamata és megjelenése a vezetői döntéshozatalban egy konkrét vállalkozás példáján keresztül
: Szigeti Lucia
: Szigeti Lucia
Stollwerck „A szeretet íze" - karácsonykor is
: Seres Krisztina
: Seres Krisztina
Hasonló tételek
-
Influenszerek hatása a vásárlói döntéshozatalban
: Császi Anna -
Érzelmek vagy tények? Érzelmek jelentősége a Vinteden található felhasználói visszajelzésekben
: Vetró Bernadett Lilla -
Az érzelmek kommunikációja a médiában
: Takács Mercédesz -
Az érzelmek szerepe a reklámokban
: Kardos Lili -
Érzelmek szerepe a Telekom reklámokban
: Telbisz Dzsenifer