A TikTok hatása a Z generáció fogyasztói döntéshozatalára

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Tóth Laura
További közreműködők: Kovács Dr. Ildikó
Nagy Adrienn
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:e-marketing - elektronikus marketing
fogyasztói magatartás
fogyasztói társadalom
marketing
Tiktok
Z generáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53591
Leíró adatok
Kivonat:Az elmúlt éveink legtöbbet vitatott kérdései közé tartozik a Z generáció és velük karöltve a TikTok. Mindkét téma a forradalmi mivoltával nyert teret a médiában és az életünkben.Kíváncsi voltam arra, hogy a hazánkban élő Z generáció szülöttjeire mennyire igazak az általánosan vett jellemzők, illetve, hogy nekik mi a véleményük a témáról. Továbbá a TikTok algoritmusának útvesztőjébe is igyekszem betekintést nyerni, ezzel is közelebb kerülve a TikTok sikerének titkához, illetve ahhoz, hogy hogyan járul hozzá az algoritmus a termékek felkapottá válásához és mindezzel, milyen módon befolyásolja a fogyasztói döntéshozatalát a Z generációnak.