Digitalizálódás a képzőművészet közvetítésében és fogyasztásában - A közösségi média marketing szerepe a kortárs alkotók és a kiállítóterek tevékenységében
Elmentve itt :
| Szerző: | |
|---|---|
| További közreműködők: | |
| Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
| Kulcsszavak: | élménymarketing figyelemgazdaság képzőművészet közvetítés közösségi média kultúrafogyasztás személyes márka |
| Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53599 |
MARC
| LEADER | 00000nta a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | dolg53599 | ||
| 005 | 20240222103525.0 | ||
| 008 | 240222suuuu hu om 000 hun d | ||
| 040 | |a BGE Dolgozattár Repozitórium |b hun | ||
| 041 | |a hu | ||
| 100 | 1 | |a Mihucz Brigitta Róza | |
| 245 | 1 | 0 | |a Digitalizálódás a képzőművészet közvetítésében és fogyasztásában - A közösségi média marketing szerepe a kortárs alkotók és a kiállítóterek tevékenységében |c Mihucz Brigitta Róza |h [elektronikus dokumentum] |
| 520 | 3 | |a Szakdolgozatom témájának kiválasztásakor fontosnak tartottam, hogy az kapcsolódjon hozzám és az érdeklődési körömhöz, annak érdekében, hogy a területen szerzett korábbi ismereteimmel is segíteni tudjam a kutatásom eredményességét. Így esett a választásom először a művészetekre, ezt tovább szűkítve a képzőművészetre, majd körvonalazódott bennem a dolgozat végleges témája, ami nem más, mint a digitalizáció hatása a képzőművészet közvetítésére és fogyasztására, kiemelt hangsúlyt fektetve a közösségi média marketing szerepére a kiállítóterek és a kortárs képzőművészek tevékenységében. Azt gondoltam, hogy a digitális marketing specializáción tanultakból a közösségi média marketing az, ami a leginkább kapcsolódni tud a képzőművészet kommunikációs szándékához. Kutatásom során tehát az volt a célom, hogy megvizsgáljam azt, hogy a művészet ezen törekvését, hogyan lehet, és a gyakorlatban hogyan ültetik át korunk digitalizált mindennapjaiba. A téma mélyreható megismerésének érdekében pedig számos hazai és nemzetközi szakirodalomból tájékozódtam, valamint a primer kutatás során kvalitatív és kvantitatív módszerekre is hagyatkoztam. A kvalitatív adatok megismerésére interjúkat készítettem a magyar kortárs képzőművészeti színtér három-három kiemelkedő képzőművészével, illetve kiállítóterével arról, hogy hogyan vélekednek a témáról és, hogy milyen tapasztalataik vannak. Ezzel szemben a kvantitatív kutatásom során készített kérdőívemmel a fogyasztók témához való hozzáállását mértem fel, az eredményekből pedig többek között kiderül, hogy mi befolyásolja döntéshozatalukat egy kiállítás meglátogatásában, illetve, hogy hogyan viszonyulnak a közösségi médiában való kultúrafogyasztáshoz. | |
| 695 | |a élménymarketing | ||
| 695 | |a figyelemgazdaság | ||
| 695 | |a képzőművészet közvetítés | ||
| 695 | |a közösségi média | ||
| 695 | |a kultúrafogyasztás | ||
| 695 | |a személyes márka | ||
| 700 | 1 | |a Máté Dr. Zoltán |e ths | |
| 700 | 1 | |a Sárai Vanda |e ths | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53599/1/Mihucz%20Brigitta%20R%C3%B3za_RU85SN.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53599/2/Mihucz%20Brigitta%20R%C3%B3za.pdf |z Dokumentum-elérés |
| 856 | 4 | 0 | |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53599/3/Sa%CC%81rai%20Vanda_Szakdolgozat%20bi%CC%81ra%CC%81lat.pdf |z Dokumentum-elérés |