Digitalizálódás a képzőművészet közvetítésében és fogyasztásában - A közösségi média marketing szerepe a kortárs alkotók és a kiállítóterek tevékenységében
Saved in:
Main Author: | Mihucz Brigitta Róza |
---|---|
Other Authors: |
Máté Dr. Zoltán
Sárai Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | élménymarketing figyelemgazdaság képzőművészet közvetítés közösségi média kultúrafogyasztás személyes márka |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53599 |
Similar Items
Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja
: Jakab Klaudia Szilvia
: Jakab Klaudia Szilvia
A képzőművészet és a kommunikáció kapcsolata
: Sitku Leila
: Sitku Leila
Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén
: Kolozsvári Zsuzsanna
: Kolozsvári Zsuzsanna
Az egészségtudatosság szerepe a felsőoktatásban tanulók gyorséttermi fogyasztásában
: Gergely Zsuzsanna
Published: (2014)
: Gergely Zsuzsanna
Published: (2014)
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint
: Farkas Bálint
A közösségi média szerepe a vállalatok márkaépítésre irányuló marketingkommunikációjában és public relations tevékenységében
: Árpád Sándor Levente
: Árpád Sándor Levente
Társadalmi elkötelezettség kommunikálása a kortárs művészetben
: Gettler Martha Emma
: Gettler Martha Emma
Kortárs művészet a Street arton keresztül
: Roskovenszky Regina
: Roskovenszky Regina
A KORTÁRS GRAFIKUS élet, munka és kihívások a pandémia után 8 grafikus szemszögén keresztül
: Bakos Dorottya
: Bakos Dorottya
Kuglerart kortárs roma művészeti gyűjtemény a roma művészekért
: Sebestyén Dóra
: Sebestyén Dóra
Az online és közösségi médiatevékenységek szerepe a szállodák marketing tevékenységében
: Jakab Gergely
: Jakab Gergely
Miért nem kedvelte Goethe az angol kortárs művészetet?
: Cseresznyák Mónika
Published: (2019)
: Cseresznyák Mónika
Published: (2019)
Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére
: Sturcz Lili Orsolya
: Sturcz Lili Orsolya
Kreatív Város - A kortárs Budapest helyzete és szerepe a turizmusban
: Papp Teodóra Bernadett
: Papp Teodóra Bernadett
Cyberbullying - okok és prevenció, Módszertani stratégiák a kortárs bántalmazás kezeléséhez
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
A Béla bár és a Mitzi kortárs bisztró étlap-itallap elemzése
: Tobler Anna
: Tobler Anna
"Mire vagy kíváncsi?" avagy Hatáselemzés egy kortárs rockzenekar művei alapján
: Dráviczki Ákos
: Dráviczki Ákos
Kortárs művészeti vásár kultúraközvetítésének bemutatása az Art Market Budapesten keresztül
: Mile Atina Anna
: Mile Atina Anna
Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába
: Tar Dániel
: Tar Dániel
A közösségi médiák szerepe, hasznossága és használatának lehetőségei a Magyar Telekom marketing tevékenységében
: Váradi Gabriella
: Váradi Gabriella
Közösségi média botrányok
: Boros Eszter Lili
: Boros Eszter Lili
A közösségi média szerepe
: Puskás Enikő
: Puskás Enikő
A közösségi média szárnyakat ad, avagy a Red Bull közösségi média stratégiája
: Inhaizer Tamás Péter
: Inhaizer Tamás Péter
A marketingmix elemzése a Csokibolt tevékenységében
: Gáti Stefánia
: Gáti Stefánia
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
Márkakövetés a közösségi média platformokon
: Kovacsev Olivér
: Kovacsev Olivér
Közösségi média marketing a vendéglátásban
: Tudja Mónika
: Tudja Mónika
Közösségi média alkalmazása a marketingben
: Trancsik Zsanett Kármen
: Trancsik Zsanett Kármen
Közösségi média, a generációk összetartója
: Biró Virág Olívia
: Biró Virág Olívia
A közösségi média üzleti alkalmazása
: Groska Zsófia
: Groska Zsófia
A közösségi média, mint reklám
: Oláh Vanda
: Oláh Vanda
Kibertámadások és a közösségi média
: Nagy Rikarda Rita
: Nagy Rikarda Rita
A közösségi média veszélyei kiskorúakra
: Fehér Blanka
: Fehér Blanka
A közösségi média pszichológiai hatásai
: Sterbinszky Mínea
: Sterbinszky Mínea
A KREA Kortárs Művészeti Iskola és a Hotel Carat stratégiai szövetségében rejlő üzleti lehetőségek
: Kiss László
: Kiss László
A kenyerek értékesítésének sajátosságai a Tesco tevékenységében
: Dede Gergely
: Dede Gergely
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, Avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Türkösi Éva Liel
: Türkösi Éva Liel
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Goldschmidt Éva Liel
: Goldschmidt Éva Liel
A közösségi média új szerepe az e-kereskedelemben - A social commerce térnyerése
: Harkányi Brigitta
: Harkányi Brigitta
A közösségi média jelentősége a marketingben
: Falusi Bálint Károly
: Falusi Bálint Károly
Similar Items
-
Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja
: Jakab Klaudia Szilvia -
A képzőművészet és a kommunikáció kapcsolata
: Sitku Leila -
Hírnévmenedzsment a képzőművészet és design területén
: Kolozsvári Zsuzsanna -
Az egészségtudatosság szerepe a felsőoktatásban tanulók gyorséttermi fogyasztásában
: Gergely Zsuzsanna
Published: (2014) -
A közösségi média szerepe a 4M Dance Company tevékenységében
: Farkas Bálint