A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mrena Marcell
További közreműködők: Repka Eszter
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:élelmiszeripar
kiskereskedelem
marketing
marketingkommunikáció
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53605
Leíró adatok
Kivonat:A szakdolgozatom célja, hogy átfogóan bemutassam és bebizonyítsam a nem hagyományosmarketingkommunikációs eszközök és megoldások meghatározó jelentőségét napjainkban, akiskereskedelmi vállalatok sikeressége tekintetében. Bemutatom és összehasonlítom amarketingkommunikációs eszközöket és részletezem azok helyét, szerepét ésspecifikusságait. Ezeket mind, a Lidl Magyarország Bt. által megosztott információk és múltbelimunkák alapján fogom levezetni példák kíséretében.