Skip to content
VuFind
  • Login
    • Magyar
    • angol
Advanced
  • A nem hagyományos marketing me...
  • Cite this
  • Email this
  • Print
  • Export Record
    • export_to
    • export_to
    • export_to
  • Save to List
  • Permanent link
Cover Image

A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Mrena Marcell
Other Authors: Repka Eszter
Format: Thesis
Kulcsszavak:élelmiszeripar
kiskereskedelem
marketing
marketingkommunikáció
reklámeszközök
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53605
  • Holdings
  • Description
  • Comments
  • Similar Items
  • Staff View

Internet

Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés
Dokumentum-elérés

Similar Items

  • Eredmény tervezése és előrejelzése a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt.-nél
    ‌: Rózsa Ramóna
  • Készletezés-menedzsment gazdaságossági és hatékonysági megoldásai a Lidl Magyarország Bt. raktáraiban
    ‌: Szalai Krisztina
  • A HACCP rendszer működtetése és továbbfejlesztési lehetőségei a Lidl Magyarország Bt. bicskei üzletében
    ‌: Kihári Nikolett
  • A Lidl Magyarország Bt. értékesítési csatornájának bemutatása és az online értékesítés lehetőségének vizsgálata
    ‌: Bokorné Rauscher Julianna
  • LIDL Magyarország Kereskedelmi BT. vagyoni pénzügyi és jövedelmezőségi vizsgálata 5 év beszámolójának adatai alapján
    ‌: Kiss Erika

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search

Find More

  • Browse the Catalog
  • Browse Alphabetically
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips
  • FAQs