Merch and Art, művészet és kommunikáció a vállalkozásban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Boros Balázs
További közreműködők: Buday-Sántha Dr. Judit Andrea
Kismárton Zoltán
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kommunikáció
közösségi média
posztok
vállalkozás
vizuális
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53613

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53613
005 20240222103653.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Boros Balázs 
245 1 0 |a Merch and Art, művészet és kommunikáció a vállalkozásban  |c Boros Balázs  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Az elmúlt évtizedekben a közösségi média robbanásszerű fejlődése alapjaiban változtatta meg a kommunikációt, különösen az üzleti szférában. A hagyományos marketing- és kommunikációs csatornák mellett, a vállalkozások számára a közösségi média felületei elengedhetetlen eszközzé váltak a márkaépítésben, ügyfélkapcsolatok ápolásában és az eladások növelésében. E szakdolgozat célja az, hogy bemutassa a közösségi média kommunikációjának üzleti vonatkozásait, integrálva és egyben bemutatva saját vállalkozásunkat is. Bemutatom, négy jelenleg nagyon népszerű közösségi média felület különböző elérési és egyéb, a vállalkozások számára fontos adatait. Ezek a Facebook, Instagram, TikTok és az X (korábban Twitter). A különböző platformok eltérő felülettel és eltérő közösséggel rendelkeznek, így eltérő kommunikációt igényelnek. A dolgozat rávilágít a közösségi média stratégiák különböző aspektusaira, főként a tartalomtervezésre, a célközönség meghatározásra, az üzenetek személyre szabására, és a közösségi média kampányok mérésére és elemzésére. A sikeres közösségi média jelenlét nem csupán a gyakori posztolásról és a lájkok gyűjtéséről szól, hanem egy jól átgondolt stratégia eredménye, amely összhangban áll a vállalat általános üzleti céljaival és kommunikációs stratégiájával. Megmutatom továbbá azt is, hogy az általunk képviselt vizuális kommunikáció, mennyire erősen megjelenik az üzleti kommunikációnk során. Véleményen szerint, a dolgozatban is említett technikákat, mint az együttműködések, a keresztmarketing vagy a válság kommunikáció, megfelelő módon végezzük. 
695 |a kommunikáció 
695 |a közösségi média 
695 |a posztok 
695 |a vállalkozás 
695 |a vizuális 
700 1 |a Buday-Sántha Dr. Judit Andrea  |e ths 
700 1 |a Kismárton Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53613/1/Boros%20M.%20Bal%C3%A1zs%20A664S4%20-%20BGE%20KKK%20Kommunik%C3%A1ci%C3%B3%20%C3%A9s%20M%C3%A9dia%20Szakdolgozat%20Merch%20and%20Art%20m%C5%B1v%C3%A9szet%20%C3%A9s%20kommunik%C3%A1ci%C3%B3%20a%20v%C3%A1llalkoz%C3%A1sban.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53613/2/Boros%20M.%20Bal%C3%A1zs_Bels%C5%91%20b%C3%ADr%C3%A1lat.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53613/3/KZ%20k%C3%BCls%C5%91%20konzulens%20szakd.%20%C3%A9rt%C3%A9kel%C3%A9s%2C%20Boros%20Mikl%C3%B3s%20Bal%C3%A1zs%20A664S4.pdf  |z Dokumentum-elérés