A TikTok közösségi média hatása az online fogyasztói magatartásra

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Gulyás Krisztina
További közreműködők: Jankó Flóra
Jäckel Dr. Katalin
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:fogyasztói csoportok
fogyasztói társadalom
közösségi média
online marketing
vásárlás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53615
Leíró adatok
Kivonat:A 21. században életünk szinte minden egyes aspektusát átszövi a digitalizáció. A zsebünkben mindig nálunk van mobiltelefonunk, így a kezünkben van az internet, a közösségi média platformok. Rengeteg információ zúdul ránk nap mint nap. Egyre több mindent és egyre gyorsabban csinálunk. 2020 elején, mikor a világon megjelent a COVID-19 járvány, és otthon kellett töltenünk az időnk nagy részét. Ez az időszak a világ minden részén, szinte mindenkinek nehéz időszak volt. Ekkor vált népszerűvé a TikTok közösségi oldal. Azóta, az utóbbi években egyre nagyobb térnyerése, felhasználója van. A fogyasztói magatartás folyamatosan változik az online kereskedelem és a közösségi média térnyerésével.