A Z-generáció koffeines italfogyasztási szokásainak elemzése és a koffeines italok esetében alkalmazott marketingkommunikáció vizsgálata
Elmentve itt :
Szerző: | Krizsán Kitti |
---|---|
További közreműködők: |
Dr. Rimóczi Dr. Csilla
Mucha László |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás koffein marketing marketingkommunikáció Z generáció |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53618 |
Hasonló tételek
Koffein italok fogyasztási szokásai összehasonlítás a BGE és a SUNY New Paltz diákjai között
: Tóth Bence
: Tóth Bence
Az Aquative koffeines víz piaci bevezetése és konkurenciájának vizsgálata
: Szentpéteri Emese
: Szentpéteri Emese
A tehéntej és a növényi italok fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Czere Liza
: Czere Liza
A Z generáció utazási szokásainak vizsgálata
: Koenig Balázs Helmut
: Koenig Balázs Helmut
A „Z” generáció tanulási szokásainak elemzése – Multitasking
: Kercsmár Vilmos
: Kercsmár Vilmos
Energiaitalok és Izotóniás Italok Fogyasztói Szokásainak Vizsgálata 18 és 30 Évesek Körében
: Sipos Endre
: Sipos Endre
Magyarországon élő fiatalok kevert italfogyasztási szokásai
: Pálos Zoltán Péter
: Pálos Zoltán Péter
A Diageo termékportfóliójának és a prémium minőségű alkoholos italok fogyasztási szokásainak elemzése a magyar piacon
: Dóra Máté
: Dóra Máté
Italok a Lifestyle hotelben
: Persőtzi Balázs Bence
: Persőtzi Balázs Bence
PAULUS borászatnál alkalmazott marketingkommunikációs eszközök elemzése
: Tarnai Melian
: Tarnai Melian
Alkoholmentes italok fogyasztásának szokásai
: Szentmariay Réka
: Szentmariay Réka
Kevert italok az üzletekben
: Kovács Gábor
: Kovács Gábor
Akevert italok fogyasztása Magyarországon
: Ganbold Tana
: Ganbold Tana
A Z generáció média- és reklámfogyasztási szokásainak, preferenciáinak és vásárlási döntéshozatalának vizsgálata
: Herczeg Péter
: Herczeg Péter
Az Intercontinental Budapest vendégkör összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
Az Intercontinental Budapest vendégkörének összetételének étel- és italfogyasztási szokásai
: Gőbőlős Réka
: Gőbőlős Réka
A baby-boomer és a Z generáció utazási szokásainak összehasonlítása
: Gyulai Nikolett
: Gyulai Nikolett
Morzsák az alkoholos italok kultúrtörténetéből
: Kádas Lajos
Megjelent: (2022)
: Kádas Lajos
Megjelent: (2022)
Az Y generáció utazási szokásainak elemzése
: Grünwald Sára
: Grünwald Sára
Generációk a közösségi médiában - avagy az Y és a Z generáció női tagjainak Instagram használati szokásainak vizsgálata
: Pásztor Kitti Mónika
: Pásztor Kitti Mónika
Pénzügyi tudatosság és közpénzügyi tájékozottság az X és Z generáció esetében
: Kiss Kitti
: Kiss Kitti
A hazai italfogyasztási trendek bemutatása, a visegrádi Silvanus Hotel példáján keresztül
: Cseresznyés Klaudia Emese
: Cseresznyés Klaudia Emese
Koffeintartalmú italok fogyasztási szokásai sportolók körében
: Resch Miklós
: Resch Miklós
Pénzügyi kultúra és közpénzügyi tudatosság a Z generáció esetében
: Harth Melinda
: Harth Melinda
Pénzügyi kultúra, azon belül a közpénzügyi tájékozottság vizsgálata a Z generáció esetében
: Farkas Alexa
: Farkas Alexa
A fogyasztói magatartás a sütőipari termékek esetében és a Z generáció elemzése
: Dankó Boglárka
: Dankó Boglárka
A vásárlói elégedettséget befolyásoló tényezők vizsgálata a Z, Y és X generáció esetében
: Laurinyecz Emese
: Laurinyecz Emese
A sokszínű Z generáció - Generációs különbségek vizsgálata a munkaerőpiacon, fókuszban a Z generáció
: Yousef Kucai
: Yousef Kucai
Alkoholos italok a vendéglátásban - Több gin, kevesebb tonik
: Záhonyi Réka
: Záhonyi Réka
Alkoholtartalmú italok felhasználási lehetősége az ételkészítésben Magyarországon, melegkonyhán
: Guld Márta
: Guld Márta
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Influencer marketing vásárlásösztönző hatása a szépség és divatiparban az y és z generáció tekintetében
: Krizsán Enikő
: Krizsán Enikő
Az Y és a Z generációk a munkaerőpiacon Munkavállalói attitűdök vizsgálata az X,Y és Z generáció esetében
: Kecskeméti Viktória Tímea
: Kecskeméti Viktória Tímea
Reklámeszközök hatása a fogyasztói magatartásra az alkoholos italok piacán
: Pásztor Kiara Eszmeralda
: Pásztor Kiara Eszmeralda
A GLAMOUR Gardróbfrissítés kampánya során alkalmazott marketingkommunikációs eszközök bemutatása
: Kovács Bianka Hajnalka
: Kovács Bianka Hajnalka
A hazai Z generáció online világa A Facebook és Instagram használati szokásainak vizsgálata
: Udvari Flóra
: Udvari Flóra
Különbségek vizsgálata az X és Z generáció turisztikai fogyasztói magatartásában
: Kerekes Kitti
: Kerekes Kitti
A Z generáció karrier motivációinak vizsgálata
: Fülöp Ákos Balázs
: Fülöp Ákos Balázs
Z generáció környezettudatos fogyasztói magatartásának vizsgálata
: Szőnyi Cintia Lia
: Szőnyi Cintia Lia
A C-generáció médiafogyasztási szokásainak hatásai az anyanyelvre
: Kormos Kormos
: Kormos Kormos
Hasonló tételek
-
Koffein italok fogyasztási szokásai összehasonlítás a BGE és a SUNY New Paltz diákjai között
: Tóth Bence -
Az Aquative koffeines víz piaci bevezetése és konkurenciájának vizsgálata
: Szentpéteri Emese -
A tehéntej és a növényi italok fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Czere Liza -
A Z generáció utazási szokásainak vizsgálata
: Koenig Balázs Helmut -
A „Z” generáció tanulási szokásainak elemzése – Multitasking
: Kercsmár Vilmos