Egy általam választott munkaerő-kölcsönző cég online marketingkommunikációs tevékenységének a hatása az értékesítésre
Saved in:
Main Author: | Ujlakiné Szegedi Nikoletta |
---|---|
Other Authors: |
Simó Dalma
Zelena Dr. András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | business marketing értékesítési csatorna kommunikáció az üzleti életben kommunikációs csatornák munkaerő-kölcsönzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/53620 |
Similar Items
A gazdasági világválság hatása egy választott munkaerő-kölcsönző cégre
: Oláh József
: Oláh József
Egy munkaerő-kölcsönző cég üzleti környezetének elemzése
: Mikus Laura Petra
: Mikus Laura Petra
Szervezeti kommunikáció egy általam preferált bankfiókban
: Oláh Hajnalka
: Oláh Hajnalka
Egy választott cég összetett kommunikációja
: Takács Máté
: Takács Máté
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes
: Moldván Beatrix Ágnes
Az EuDiákok Iskolaszövetkezet online marketingkommunikációs tevékenysége a covid-19 megjelenése alatt 2020-ban
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
: Ujlakiné Szegedi Nikoletta
Egy választott cég logisztikai feladatainak bemutatása
: Valovics Kira Erzsébet
: Valovics Kira Erzsébet
Munkaerő kölcsönző cégek alkalmazásának előnyei és hátrányai vállalatok szemszögéből
: Kerekes Karina
: Kerekes Karina
Magyar munkavállalók a német munkaerőpiacon munkaerő-kölcsönző cégen keresztül
: Kovács Anna
: Kovács Anna
Online marketing trendek, kuponok hatása a szállodai értékesítésre
: Hopka Emese
: Hopka Emese
A közösségi média hatása az online ékszer értékesítésre
: Gábor Lili
: Gábor Lili
A Profield Munkaerő-kölcsönző Kft. online és offline megjelenéseinek vizsgálata, javaslattétel a fejlesztésre
: Nagy Krisztina
: Nagy Krisztina
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett
: Ábrahám Zsanett
A toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása egy munkaerő kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Szeles Noémi
: Szeles Noémi
Koronavírus hatása a digitális értékesítésre
: Kiss Elizabet Virág
: Kiss Elizabet Virág
A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása
: Dávid Anett Dominika
: Dávid Anett Dominika
Dolgozói elégedettség mérés egy választott cég munkavállalói körében
: Benyovszki Klaudia
: Benyovszki Klaudia
Egy választott cég logisztikai és kommunikációs feladatai bemutatása
: Fodor Kitti Lilla
: Fodor Kitti Lilla
Munkaerő-kölcsönző cégek megítélése a Dekra Arbeit Magyarország Kft. gyakorlatán keresztül
: Csóli Klaudia
: Csóli Klaudia
A social média online értékesítésre gyakorolt hatása az utazásszervezői szektorban
: Kovács Lilla
: Kovács Lilla
A koronavírus hatása a szállodai értékesítésre
: Borka Zsófia Zsuzsanna
: Borka Zsófia Zsuzsanna
A digitális reklámok hatása az értékesítésre
: Kiss Bíborka Laura
: Kiss Bíborka Laura
Áruforgalmi folyamatok feldolgozása és bemutatása egy választott cég példáján
: Galler Zsófia
: Galler Zsófia
A munkaerő-kölcsönzés sajátosságai és gyakorlata a Gamax Informatikai és Munkaerő-kölcsönző Kft. nagykanizsai kirendeltségének példáján
: Ludnik Eszter
: Ludnik Eszter
Toborzás és kiválasztás folyamatának bemutatása a Prohuman 2004 munkaerő-kölcsönző, közvetítő cégen keresztül
: Honfi Anett
: Honfi Anett
A munkaközvetítő és munkaerő-kölcsönző cégek marketingkommunikációja és a munkavállalók elégedettsége ezzel kapcsolatban
: Keresztesi Anna Ilona
: Keresztesi Anna Ilona
A Humán Centrum Kft., a munkaerő-kölcsönző piac meghatározó szereplőjének vizsgálata, stratégiai tervének kidolgozása
: Perger Andrea
: Perger Andrea
A koronavírus hatása a hazai új autó értékesítésre
: Kakucsi Martin
: Kakucsi Martin
Labdarúgó szponzorációk hatása a márkaimázsra és az értékesítésre
: Borbély Dávid
: Borbély Dávid
Részvénytársasággá alakulás számviteli feladatainak bemutatása egy választott cég átalakulási folyamatán keresztül
: Czira Szilvia
: Czira Szilvia
Forrásbővítés értékpapír nyilvános kibocsátásával a válság idején, egy választott cég példáján keresztül
: Péli Ákos
: Péli Ákos
A dm Kft. üzleti tevékenységének, áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása, kiemelten fókuszálva az értékesítésre
: Falus Dóra
: Falus Dóra
Az adott cég (Delta-Truck Kft) marketingkommunikációs tevékenységének értékelő elemzése
: Boruzs Adrienn
: Boruzs Adrienn
Járványhelyzet hatása egy munkaerő közvetítő cég működésére és marketing tevékenységére
: Szatmári Petra
: Szatmári Petra
Választott magyarországi tőzsdei cég pénzügyi teljesítményének és árfolyam-alakulásának tényezői, összefüggése
: André Zsolt
: André Zsolt
Kockázatbecslés egy választott vállalat gyakorlatában
: Bene Márton
: Bene Márton
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Képzés, fejlesztés, mentorálás egy munkaerő-közvetítő cég gyakorlatában
: Dreisziger Dóra
: Dreisziger Dóra
A fenntartható csomagolás értékesítésre gyakorolt hatása az FMCG szektorban - fogyasztói magatartás vizsgálata
: Váradi Viktória Tünde
: Váradi Viktória Tünde
Egy offline cég online lehetőségei
: Joszevics Anita
: Joszevics Anita
Similar Items
-
A gazdasági világválság hatása egy választott munkaerő-kölcsönző cégre
: Oláh József -
Egy munkaerő-kölcsönző cég üzleti környezetének elemzése
: Mikus Laura Petra -
Szervezeti kommunikáció egy általam preferált bankfiókban
: Oláh Hajnalka -
Egy választott cég összetett kommunikációja
: Takács Máté -
Az online kommentek hatása a szállodai értékesítésre
: Moldván Beatrix Ágnes