A dél-alföldi régió borászatainak marketingtevékenysége

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabó Gergő
További közreműködők: Molnár Szilárd
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:árazás
borászat
bormarketing
marketing
piac
pozícionálás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/53647

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg53647
005 20240222103751.0
008 240222suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Szabó Gergő 
245 1 2 |a A dél-alföldi régió borászatainak marketingtevékenysége  |c Szabó Gergő  |h [elektronikus dokumentum] 
520 3 |a Szakdolgozatom célja, hogy átfogó képet nyújtsak a dél-alföldi régió néhány borászatának marketingtevékenységéről. A dolgozatom kiterjed az egyes borászatok egyedi marketingjére, online és offline módszerek alkalmazására, valamint arra, hogy ezen eszközök miként járulnak hozzá a sikeres vásárlói lojalitás kialakításához, ami egy elengedhetetlen szempont az eladási volumen növelésében. A téma különösen aktuális, hiszen a borpiac folyamatos fejlődése kihívások elé állítja a borászatokat. 
695 |a árazás 
695 |a borászat 
695 |a bormarketing 
695 |a marketing 
695 |a piac 
695 |a pozícionálás 
700 1 |a Molnár Szilárd  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53647/1/SZAKDOLGOZAT%20RHVG81%20Szabo%CC%81%20Gergo%CC%8B.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53647/2/Biralat_Szabo_Gergo.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/53647/3/Szabo_Gergo_biralat_20_12_2023.pdf  |z Dokumentum-elérés